Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Als je kleding ergens (te) goedkoop kan kopen, dan weet je dat een ander daarvoor de prijs betaald. Dit soort omstandigheden en gevaren: https://www.demorgen.be/nieuws/banglade ... ~b43aa43f/
Dan zou ik liever kiezen voor goedkope kleding van vinted, dat rare geurtje van de vorige eigenaar was je er wel uit. De uitbuiting van de mensen die de kleding voor shein of ali maken niet
Ayasha schreef:ivy_power89 schreef:Wat is er dapper aan? Ik ken het bedrijf niet en met de wat grotere maten heb ik te vaak mn neus gestoten
Dat je topic vol gaat staan met morele issues.
ivy_power89 schreef:Ik hoop toch wel dat mensen niet het idee hebben dat ik bij shein wil of wilde bestellen omdat ik het geld niet voor duurdere kleding heb....
Ik hoef niet verder te sparen etc.
Ik ga afvallen onder medische begeleiding en heb nu kleding nodig die ik hopelijk straks niet meer aan kan. Spendeer dan liever geld aan kleding die ik straks wel ga passen en hopelijk langer plezier van kan hebben
Soepblik schreef:Ik deel deze maar weereens hier. Nu in het nieuws.
[ [url=m/RLuTDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je hier je ogen voor sluit en blijft bestellen moet je even bij jezelf nagaan waarom je dat precies doet, en je afvragen wat je tegenhoudt om wel ethisch te shoppen.
Soepblik schreef:Ik deel deze maar weereens hier. Nu in het nieuws.
[ [url=m/RLuTDg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je hier je ogen voor sluit en blijft bestellen moet je even bij jezelf nagaan waarom je dat precies doet, en je afvragen wat je tegenhoudt om wel ethisch te shoppen.
Ayasha schreef:Dit bericht heeft niks te maken met de vraag van TS.
Recent fietsbroeken besteld voor mijn man. Snel hier en kwaliteit is prima.
xTammyy schreef:Hoezo heeft dat niks met de vraag van TS te maken?
Het idee dat er bloed aan je handen kleeft omdat je zo’n industrie steunt lijkt mij niet zo fijnbut to each their own.
Kwaliteit kan nooit goed zijn, als je weet hoeveel kledingstukken de medewerkers moeten maken in minimale tijd.
Ohja, en als ze dat niet halen/een fout maken zijn ze 2/3 van hun salaris kwijt.
Maar nee dat heeft niks met dit topic te maken