Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:Ik woon sinds twee maanden in een vergelijkbare woning en ervaar het ook. Beneden is het nu 22,8 en boven was het net rond de 22, heb nu alle ramen boven open staan. Vloerverwarming staat hier beneden op 17 en koelen vanaf 10 graden buitentemperatuur, boven staat 'ie lager.
Ik lees even mee dus
__elise__ schreef:Wij hebben ook warmtepomp en ervaar dezelfde problemen als velen hier. Huis is extreem goed geïsoleerd en warmtepomp kan koelen, maar daar merken we maar weinig van. Afgelopen dagen was, zelfs zonder dat het extreem warm was buiten, 23 graden binnen. In de zomer moeten we alles op alles zetten om het niet warmer te laten worden dan 26 graden. Ik ga ook maar eens goed kijken naar de instellingen. Lastige is dat we geen handleiding hebben gekregen bij aflevering.
EvelienKiss schreef:Een warmtepomp koelt niet standaard, je betaalt extra voor deze functionaliteit. Uiteindelijk werkt het systeem bij mij. Het biedt echter niet de airconditioning-volume. De vloeren zijn lekker koel, dat wel. Monteur heeft het ingesteld.