De eeuwige telefoon keuze stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: De eeuwige telefoon keuze stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:31

Ik zweer ook bij OnePlus. Ben tussendoor even over gegaan naar Asus, maar daar was ik minder van onder de indruk. Ik heb nu de 9 pro, maar moet eerlijk zeggen dat de Nord 2 van mijn vriend er niet voor onder doet. De 9 pro is op sommige vlakken (o.a. camera) wel iets beter, maar qua prijs/kwaliteit is de Nord 2 echt beter. En qua batterijduur ook ;-) Zou dus ook even goed nadenken wat je nu echt belangrijk vindt om een telefoon.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:47

CupCakes_ schreef:
Ik vind de 10pro van Oneplus er enorm gaaf uit zien. Dus het wordt de 9pro of de 10pro van Oneplus :D

Ik heb de OP 10 gekocht, komt volgende week binnen :D

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-22 22:08

Zertab schreef:
CupCakes_ schreef:
Ik vind de 10pro van Oneplus er enorm gaaf uit zien. Dus het wordt de 9pro of de 10pro van Oneplus :D

Ik heb de OP 10 gekocht, komt volgende week binnen :D

Ik verwacht wel een review, dat begrijp je <<)

xSwanHeart schreef:
Ik zweer ook bij OnePlus. Ben tussendoor even over gegaan naar Asus, maar daar was ik minder van onder de indruk. Ik heb nu de 9 pro, maar moet eerlijk zeggen dat de Nord 2 van mijn vriend er niet voor onder doet. De 9 pro is op sommige vlakken (o.a. camera) wel iets beter, maar qua prijs/kwaliteit is de Nord 2 echt beter. En qua batterijduur ook ;-) Zou dus ook even goed nadenken wat je nu echt belangrijk vindt om een telefoon.

Mijn grootste eis is toch wel de camera. Op mijn Huawei p30 heb ik nu een fantastische camera zitten. Die wil ik eigenlijk niet inruilen. Maar deze telefoon is toch echt de geest aan het geven. En ik zie niet dat Huawei binnen nu en twee maanden weer Google heeft :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:36

De camera van de OP 10 komt er wel heel goed uit. Maar ik zal een review geven als ik hem langer in gebruik heb!

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:39

Ik heb ook echt al heel lang een Oneplus (6) en een kennis van mij zelfs een Oneplus 2 die nog steeds functioneert. Ben er echt dik tevreden mee voor dat geld, in ieder geval geen grappen dat de systeem updates niet meer kunnen a la Apple. Verder gewoon een betrouwbare telefoon met goede camera die tegen een stootje kan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:09

Sinds jaren alleen maar samsung gehad, sinds Juni 2021 overgestapt naar Iphone, en zoooo blij mee nog steeds! Dacht dat ik er niet mee overweg zou kunnen, maar na paar dagen helemaal om en happy mee!

Misschien toch eens tijd geven?

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 23:27

Hier al bijna 5 jaar een oneplus 5. Super tevreden mee, is echt mn lievelingstelefoon. 5 jaar geleden (en daarvoor) stonde ze echt bekend als het goedkope alternatief voor samnsung zonder in te leveren op specificaties. Nu zijn de prijzen helaas ook erg gestegen, maar ik ga binnen een week ook de oneplus 10 pro bestellen.
Heb we twee keer de accu laten vervangen en nu loopt ie weer vrij snel leeg, maar ben erg trots op de 5 jaar die die haalt want qua gebruik gedraagt hij zich nog als nieuw.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 10:16

Banyu schreef:
Sinds jaren alleen maar samsung gehad, sinds Juni 2021 overgestapt naar Iphone, en zoooo blij mee nog steeds! Dacht dat ik er niet mee overweg zou kunnen, maar na paar dagen helemaal om en happy mee!

Misschien toch eens tijd geven?

Ik heb er volgens mij al 10 jaar één van mijn werk (wel meerdere modellen gehad) maar ik blijf ze echt vreselijk vinden. Zo erg dat ik aan een vorige werkgever heb gevraagd of ik geen android toestel kon krijgen in plaats van de (veel duurdere) iphone, maar dat kon niet :+
Echt, die apple producten zijn wat mij betreft serieus overrated.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 10:40

Achterom, daar ben ik het met je eens. Ik vind Apple echt niet fijn. Als ik daar mee om moet gaan, dan liever geen telefoon :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 10:46

Ik heb een IPhone SE van werk. Ik vind het toestel fijn werken. Maar zou deze niet als privé telefoon willen nee

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 15:35

Even een kleine update. Vanavond ga ik de Oneplus 10 pro bestellen :D
Ik vind het wel vervelend dat er geen oplader meegeleverd wordt. :+

Kmbrly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:04

CupCakes_ schreef:
Even een kleine update. Vanavond ga ik de Oneplus 10 pro bestellen :D
Ik vind het wel vervelend dat er geen oplader meegeleverd wordt. :+

Oh op de site staat toch van wel ? :+

Afbeelding

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 16:34

Ik bestel hem via belsimpel, want moet mijn abonnement gelijk verlengen

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 16:45

Ik heb een xiaomi (xiaomi mi note 10 pro), onwijs tevrede over!! Normaal gingen mijn telefoons, ook de iphones maar 1 jaar mee. Deze telefoon heb ik nu 2,5 jaar en is nog steeds zo snel als de 1e dag en werkt nog helemaal perfect :D Voor mij geen ander merk meer O:)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:46

Ik heb de OP 10 nu een week in gebruik. Heel fijn toestel! Android 12 bevalt ook prima. Ik doe 2 dagen met de batterij, is dan 20% ongeveer en dan laad ik hem op. Toestel staat dag en nacht aan.
Opladen doet hij ook echt snel. Binnen 30 minuten van 20% naar 100%. Ik heb wel de bijgeleverde kabel. En de oortjes (die bij de actie horen) komen deze week ook binnen :D

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 19:02

Amber_anne schreef:
Ik heb een oppo en ben heel tevreden, vriend heeft een Motorola en die is er ook blij mee

We komen alletwee van een Huawei af

Ik heb een goedkope Oppo en ben echt zeer tevreden.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-22 14:05

Hij is echt heel tof! Nu nog even wennen dat deze iets groter is dan mijn oude Huawei p30 :+

Afbeelding

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 17:13

Jaa hij is gaaf! :D Ik heb toch maar voor de zwarte gekozen, maar twijfelde wel tussen die groene of zwarte.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-22 18:56

Zertab schreef:
Jaa hij is gaaf! :D Ik heb toch maar voor de zwarte gekozen, maar twijfelde wel tussen die groene of zwarte.

Ik twijfelde ook enorm. Maar had afgelopen keer zwart :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 10:44

Ik mag verlengen. Nu Samsung Galaxy A71(dacht ik).
Zit te denken aan de Oppa A54s.

Iemand ervaring mee?

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 21:07

Hebben de mensen met een Oneplus 10 pro ook dat als je video's via Whatsapp verstuurd, dat de video's dan haperen?

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 10:20

Ik ben wel benieuwd naar wat foto's van de OP10 eigenlijk. Nu de Samsung S10 maar e batterij wordt minder dus ook maar oriënteren voor iets anders (Samsung goede ervaring alleen de batterij gaat snel achteruit). Ik vind de camera het belangrijkste van de telefoon eigenlijk :') , die gebruik ik echt heel veel.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 11:40

Oh ik vind de camera van de OP10 niets bijzonders... of misschien weet ik de juiste instellingen niet :')

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 14:59

Zertab schreef:
Oh ik vind de camera van de OP10 niets bijzonders... of misschien weet ik de juiste instellingen niet :')

Maar heb jij dat ook met zelfgemaakte filmpjes dat die via Whatsapp haperend zijn als ze verstuurd zijn?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 13:25

AnnetteFlame schreef:
Zertab schreef:

Maar heb jij dat ook met zelfgemaakte filmpjes dat die via Whatsapp haperend zijn als ze verstuurd zijn?

Weet ik niet, dat doe ik nooit. Foto's gaan in ieder geval goed.