Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:CupCakes_ schreef:Ik vind de 10pro van Oneplus er enorm gaaf uit zien. Dus het wordt de 9pro of de 10pro van Oneplus
Ik heb de OP 10 gekocht, komt volgende week binnen
xSwanHeart schreef:Ik zweer ook bij OnePlus. Ben tussendoor even over gegaan naar Asus, maar daar was ik minder van onder de indruk. Ik heb nu de 9 pro, maar moet eerlijk zeggen dat de Nord 2 van mijn vriend er niet voor onder doet. De 9 pro is op sommige vlakken (o.a. camera) wel iets beter, maar qua prijs/kwaliteit is de Nord 2 echt beter. En qua batterijduur ookZou dus ook even goed nadenken wat je nu echt belangrijk vindt om een telefoon.
Banyu schreef:Sinds jaren alleen maar samsung gehad, sinds Juni 2021 overgestapt naar Iphone, en zoooo blij mee nog steeds! Dacht dat ik er niet mee overweg zou kunnen, maar na paar dagen helemaal om en happy mee!
Misschien toch eens tijd geven?
AnnetteFlame schreef:Zertab schreef:Oh ik vind de camera van de OP10 niets bijzonders... of misschien weet ik de juiste instellingen niet
Maar heb jij dat ook met zelfgemaakte filmpjes dat die via Whatsapp haperend zijn als ze verstuurd zijn?