Janine1990 schreef:Als ik het zo lees, heb je veel bevestiging nodig van buitenaf. Ik denk dat jij er baat bij gaat hebben om te leren dat je voor jezelf al genoeg bent zoals je bent. Dat wat jij doet en wilt oké zijn en dat daar geen derde persoon voor nodig is om dat te bevestigen. Zoals je in dit geval beschrijft dat je een van zijn prioriteiten wilt zijn. Zorg dat je je eigen prioriteit wordt! Zorg dat je jezelf als waardevol beschouwd. Kijk maar eens om je heen, de meeste mensen die zichzelf als waardevol lijken te beschouwen, worden ook door anderen als zodanig beschouwd.
Dit is wat ik ook al schreef maar waar niet op werd gereageerd. Een relatie moet een aanvulling zijn op jezelf, geen invulling.
Ik quote mezelf nog maar even:
Citaat:
zou het misschien niet beter zijn om even alleen te blijven en te zorgen dat je eerst helemaal ‘heel’ bent, een volledige versie van jezelf en volledig in vrede met jezelf? Dat als je iemand ontmoet dit een mooie aanvulling op jouw leven kan zijn maar geen invulling?
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 14-03-22 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt