Spenk schreef:Ik had een brommer (benzine) die niet harder dan 35 ging. Dat vond ik doodeng op de rijbaan omdat de rest dus 50 of harder gaat.
Op een brommer die 70 kon als het moestwas het geen enkel probleem. Met 45/50 kun je gewoon meerijden.
Ja oké. Maar met een snor hoor je ook niet op de rijbaan natuurlijk. Een brom gaat makkelijk 50-55 en dat zal prima gaan op de rijbaan. Ik weet alleen niet of ik dat wel fijn vind of dat ik toch liever op het fietspad rijd. En die helm staat me ook tegen. Voorlopig is die helmplicht er nog niet door. Ook omdat elektrische fietsen inmiddels ook zo 30 km per uur gaan, die zouden dan ook een helm moeten?
was het geen enkel probleem. Met 45/50 kun je gewoon meerijden.
een oldtimer dus die ging niet zo hard. Maar dan moet je wel op de rijbaan dus. Met een snor mag je maar 25 geen 35. Alleen op de rollerbank maken ze pas een procel verbaal op vanaf 35 maar pakken ze je onderweg ben je gewoon de sjaak.

) en achterkoffer bij, voor al die dingen kan je er nog rustig €400-500 bij op tellen wat bij die andere er al in zit
Koffer moet ik hebben voor werkspullen, ik moet er ook in hartje winter mee rijden dus een windscherm is toch wel zo prettig en die vangrail, tsja, je zal hem maar een keer laten vallen, ik ben vrij lomp van nature

