) in gevangenschap
Jouw moment van interactie mag mooi geweest zijn, maar voor mij weegt het niet op tegen het leed dat achter deze industrie schuil gaat. Dus nee sorry, ik kan niet blij worden van je verhaal. Er zijn genoeg andere manieren om interactie te hebben met een dier zonder dat dit dier voor jouw gewin in zeer onnatuurlijke en ongelukkige omstandigheden gehouden wordt.
En zelfs interactie is niet altijd nodig. Observeren is vaak het mooiste wat er is. En dat kan bijna overal want overal zijn wel dieren te vinden.
Dus lekker verder van de paardjes en meeuwen en zo genieten zou ik zeggen

Dolfinaria steunen helaas niet op mensen die dieren niet leuk vinden. Maar op mensen die dieren leuk vinden maar makkelijk beïnvloedbaar zijn of niet goed geïnformeerd. Dat TS zich daarin laat meeslepen begrijp ik en het is mss niet aan CA om deze industrie een halt toe te roepen.
het ding is alleen coonart dat door jouw aanwezigheid en het betalen van een kaartje, je het verder bestaan van het park wel steunt. Het sterkste signaal tegen deze business is niét heen gaan. Maar dat is een keuze die elk voor zich moet maken.