Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:59

Colosan voor de paarden :r Stond in een coca cola fles onderin de kast en de kleur komt overeen. Jeeeetje wat smerig.

Iris82

Re: Wat is het meest vieze wat je ooit dacht op te eten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:06

Ik kwam terug op mn kamer op zondagavond en ik had zo'n dorst. Onwijs zin in melk. Ik bedacht dat mn huisgenoot die vast in de koelkast had staan. Als de ransbal die ik was, nam ik een slok direct uit t pak en kreeg ik een enorm dikke klont zure beschimmelde melk in mn mond. Gadverdamme. :r

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:07

Oooh ik had dit een paar weken terug nog, en het was achteraf ook zó dom. In my defense... het was vroeg. :+

Ik loop de koffiekamer binnen met de intentie om even lekker een kopje thee te zetten. Ik zet de waterkoker aan en zoek een mok uit. Intussen valt het me op dat het een beetje zurig ruikt in de keuken. Maar, denk ik nog, misschien heeft de nachtdienst het hier even schoongemaakt.
Ik spoel de mok om, vul hem met heet water en hang mijn theezakje erin. De zure lucht kan ik nog steeds niet helemaal plaatsen, maar ik ruik het niet meer als ik naar mijn werkplek loop, dus toch een schoonmaakactie in de keuken? Nee, hier op mijn werkplek ruik ik het ook bij vlagen nu ik er zit.
Nou ja, het zal wel. Inloggen, email checken, en aan het werk.
Na een kwartiertje neem ik een slok thee.
En ik sproei het bijna over de computer heen. Poh zeg, ik wist dat deze thee wat aan de zure kant was, maar dit lijkt wel-
Azijn.
De zure lucht was azijn. Ik zit azijn te drinken.
Ze hebben de waterkoker ontkalkt en de azijn erin laten zitten.
Uiteindelijk na drie bekers water heb ik de azijnsmaak uit mijn mond gekregen, maar gatverdamme, wat ontzettend smerig was dat. Ik ga niet snel over mijn nek van een vies smaakje, maar een onverwachte mond vol azijn is echt- nee. Ik kan het niemand aanraden. :')

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:08

Ik dacht eens yoghurt te pakken bij thuiskomst na de vakantie. Bleek de melk dus niet te zijn weggegooid. Ging trouwens om de zomervakantie.
Ik heb alleen een redelijke goede maag. Ben er totaal niet ziek van geworden.

Moeders dacht eens punt paprika's te hebben gekregen van collega's van mijn vader. Ze had er 2 door de chili con carne gedaan. Bij eten kwamen we er achter dat het geen punt paprika's waren. Damm, zweet stond op mijn bovenlip en bij mijn vader liep het van zijn kale hoofd. Moeders stond toen al de melk achterover te slaan. Ik en mijn vader hebben het wel opgegeten maar wij hielden wel van een beetje pit. Maar de volgende dag zijn we wel op de camping blijven staan. WC moest in de buurt blijven :+

Britt_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:10

Capriootje schreef:
Colosan voor de paarden :r Stond in een coca cola fles onderin de kast en de kleur komt overeen. Jeeeetje wat smerig.

Goede darm cleansing wel. :Y)

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:12

Ik vind dit een heerlijk topic, lees het kokhalzend.

Ooit eens bij de Mac een hambuger gekregen waar een lange haar in zat...

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:16

Ik ben trouwens ook eens als kind (jaar of 8) naar binnen gerend na het buitenspelen op een verjaardagsfeestje. Gigantische dorst en mijn moeder had een glas dubbelfris voor zich staan. Ik neem dus een flinke slok. Het was geen dubbelfris, maar witte wijn -O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:16

karuna schreef:
Slik de gemalen hazelnoten die naast de hazelnoten kennelijk ook de minirupsjes van de meelmot waren. De gruwel toen een van de hazelnootjes opeens bewoog. %) :r

Dat doet me eraan herinneren dat ik een keer een open pak hagelslag uit een keukenkastje pakte en even een handje hagel wilde.
Eerst zonder te kijken direct in mijn mond en pas bij de tweede handvol zag ik dat het krioelde van de mieren :r
Maar toen had ik dus al een hap op :7
Sindsdien kijk ik altijd goed uit voor ik iets in m'n mond steek :')

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:20

ik toen ik nog klein was bij mijn oma op bezoek.
Ik had zo een mini doosje met rozijntjes laten vallen en at ze dan maar van de grond op.
Oma had toen ook een konijn.... ik was dus niet de rozijntjes maar keuteltjes aan het op smikkelen :')
Gelukkig herinner ik me er niets van, was veel te jong, maar heb het wel dikwijls mogen aanhoren op familiefeestjes :')

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:20

Oef niet zo veel en gekke dingen. Ooit bij de grote gele M een rauwe hamburger gekregen, na de eerste hap wel een nieuwe gekregen maar heb echt niet meer met smaak gegeten.

Verder eens rosebier besteld (dacht ik) maar ik eindigde met een glas rosé en man wat was dat vies als je bier verwacht.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:29

marley93 schreef:
Azijn.

Ik dacht echt ik heb niks te vertellen, maar idd dit is mij ook overkomen.

Was onderweg naar mn werk onderuit gegaan en had flink pijn.
Op mn werk kreeg ik dus een lekker kopje thee voorgeschoteld tegen de schrik. Vreemde geur, maar ach.

Degene die het had ingeschonken heeft zich de hele tijd veronschuldigt :')

Wel mijn moeder had ooit een keer iets. Ik had van die Listerine mondverfrissende 'blaadjes' die op je tong smolten.
Ik zit boven in mn kamer, rest van de familie beneden in de huiskamer.
Mn moeder roept naar boven waar die Listerine ligt, dus ik roep terug in het voorvakje van mn rugzak.
Enkele minuten een hoop geschater beneden.

Uiteindelijk ben ik ook naar beneden gegaan en toen werd er uitgelegd dat ik niet alleen Listerineblaadjes in mn tas had, maar ook zeepblaadjes.

3 raden welke mijn moeder dus gepakt had :')

Wat ik echt vreemd blijf vinden want er stond duidelijk Listerine op en de zeepblaadjes waren net zo groot als je hele tong, terwijl de Listerine piepklein waren.
Ze heeft met haar nagels het ergste eraf kunnen schrapen, maar zodra ze in contact kwamen met vocht begon het direct te schuimen _O-

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:32

Als kind Frolic op gesmikkeld samen met de hond :Y)

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:40

Als kind ooit eens gezellig met mijn cavia's een boterham met bruine vlokken aan het eten. Op de bank of bed was het. Ik had geknoeid en pakte wat vlokken van mijn schoot en deed die in mijn mond, maar dat bleek dus geen vlok te zijn :-(

Cavia's zijn niet zindelijk zeg maar.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:42

Een kaasui broodje wat achteraf vol schimmel zat. Ik had ontzettende trek en propte snel het broodje in mijn mond en bij de laatste hap zag ik blauwe stukjes er op zitten :r

Past er misschien niet helemaal in maar vorige week kwam de hond heel blij bij mijn gezicht toen ik schoenen aan het aantrekken was. Ik ook blij en maak kus geluidjes bij zijn neus/oog. Soms heb je hond daar wel een snotje zitten en je voel hem vast aan komen... dat snotje ging zo hup mijn keel in :r :r
Als ik er aan denk of over praat moet ik bijna spugen. :+

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:48

Ik moest ooit een ludieke stormbaan doen om op wintersport mee te mogen op de middelbare school. Onderdeel daarvan was een hap zuurkool nemen (mind you, het was 06:00 's ochtends) en daarna een slokje "gluhwein" (cranberrysap). Helaas had iemand voor mij zijn/haar hapje zuurkool uitgespuugd in een bekertje cranberrysap, en dat had ik natuurlijk niet door... dus ik dronk ook nog zuurkool op die iemand anders in zijn/haar mond had gehad. %)

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:53

Een boulionblokje denkende dat het een chocolaatje was. Als kind misleid door het gouden papiertje er omheen ;(

Toffeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 22:58

Ik dacht een gemorste koekkruimel op te eten, maar het bleek een gebruikte kattenbakkorrel te zijn. Vervolgens bleef het ook nog eens vastzitten in mijn kies. Ik moest het er kokhalzend met een tandenstoker uithalen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:03

Sommige zijn wel echt vies :') ongeluk zit in een klein hoekje zullen we maar zeggen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:10

Capriootje schreef:

:')
Het ruikt naar drop, smaakt het daar ook naar? :))

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:13

Hier ooit bij de mc donalds met een vriendin een menu besteld. Vriendin at het broodje op en met dat ze de laatste hap neemt denkt ze huh wat is dit. Blijkt er een maad (wat is het enkelvoud van maden?) Op het broodje te zitten. Dan denk je ook, wat heb ik nu in mijn buik zitten :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:15

belle_boef schreef:
Een boulionblokje denkende dat het een chocolaatje was. Als kind misleid door het gouden papiertje er omheen ;(

Ik ga echt stuk _O- _O-

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:16

Ik zelf gelukkig niet echt zoiets ergs, maar er komen mij gelijk 2 dingen van m’n man te boven :=

Op vakantie lekker op terrasje, pakt zijn biertje en neemt een slok, slikt het door en begint direct extreem te kotsen. Had er dus vlak daarvoor een langsvliegende meeuw zn kak laten vallen, precies in zijn glas :x

En de tweede is misschien nog wel erger. Lees dit verhaal vooral met een “boys will be boys” ondertoontje :+
Mijn man is er 1 van een eeneiige tweeling, en closer dan die 2 ben ik ze nog niet eerder tegengekomen. Ze zitten samen op zaalvoetbal in een vriendenteam wat dus vooral neerkomt op uurtje voetballen en daarna flink zuipen. Er is daar maar 1 wc en die was bezet. Tweelingbroer moest heel nodig pissen en plast in een leeg plastic flesje. Mijn man zag dit niet. Zegt een van de (erg dronken vrienden) €20,- als je zijn pis opdrinkt!! Maar mijn man geloofde dus niet dat z’n broer daar echt in had gepist en hij keek hem met een schuin oog aan, waarna tweelingbroer heel subtiel z’n hoofd schudde. Mijn man dacht dus “nee is geen pis” terwijl mijn zwager bedoelde “nee niet doen” _O-

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:17

Waarom ben ik in godsnaam dit topic aan het lezen? :') :r

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:20

Ik kan helaas niet ruiken (anosmie) en dus ook slecht proeven. Erg slecht... :o

Helaas proef ik dus ook niet als iets slecht/bedorven is. Zo dronk ik vroeger best wel wat melk. Alleen kan ik dus niet proeven als de melk zuur is zodra het bedorven is. Pas wanneer de klonten binnen komen, weet ik hoe laat het is <<)

Je zou denken dat je ervan leert en oplet bij het inschenken van de melk, maar dat doe je toch niet iedere keer.
Laten we het er maar op houden dat het goed is dat ik lactose intolerant blijk te zijn :')

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 23:21

Onder het auto rijden had ik heel erge dorst, dus nam een slokje drinken uit het flesje limonade in de auto, zonder te kijken. Dacht nog vreemd smaakje, dus keek naar het flesje, bleek helemaal troebel en zaten vlokken in.
Er zat ook een keer een made oid in mijn sla van mijn broodje in de la place. Ik geklaagd, kon een nieuw broodje krijgen, maar had geen trek meer. Heb toen wel mijn geld terug gekregen.