Wij doen de tuinstoelen in de schuur en de ramen dicht, dat is het wel. We blijven ook zo veel mogelijk binnen aangezien alles opeens om kan vallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Ik kan me niet herinneren dat er vroeger scholen oid dichtgingen door een orkaan of sneeuw oid. Tegenwoordig lijkt het wel of er voor elke weersomstandigheid mensen in paniek raken.
verootjoo schreef:Ik kan me niet herinneren dat er vroeger scholen oid dichtgingen door een orkaan of sneeuw oid. Tegenwoordig lijkt het wel of er voor elke weersomstandigheid mensen in paniek raken.
Wordt het morgen echt een monsterstorm?
Ik heb ‘s ochtends gewoon school en ‘s middags gaat de school dicht en moeten we naar huis.
Ik ben benieuwd hoe erg de storm wordt. Zelf zeg ik eigenlijk nooit dingen af als er speciaal weer wordt verwacht. Ik zie het wel hoe het loopt.
chanicha schreef:Wij hebben weleens ijsvrij gehad op school, dan liepen we ‘s morgens door de sneeuw die tot onze knieën kwam naar school toe.
In de zomer kan ik me niet herinneren of we vrij kregen door de warmte.
Wordt het morgen echt een monsterstorm?
Ik heb ‘s ochtends gewoon school en ‘s middags gaat de school dicht en moeten we naar huis.
Ik ben benieuwd hoe erg de storm wordt. Zelf zeg ik eigenlijk nooit dingen af als er speciaal weer wordt verwacht. Ik zie het wel hoe het loopt.
verootjoo schreef:Ik kan me niet herinneren dat er vroeger scholen oid dichtgingen door een orkaan of sneeuw oid. Tegenwoordig lijkt het wel of er voor elke weersomstandigheid mensen in paniek raken. .