Hoe doet jouw bank het?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 17:21

nicole_floor schreef:
marleen_88 schreef:
Ik heb mij er nooit in verdiept. Rabobank en Univé hier, ik kom niet zo goed weg. :')

Hier dus ook Rabobank en Menzis. Het boeit me eigenlijk ook niet veel. :+

Mij dus ook niet. Ik heb gewoon geen zin om mij overal voor te moeten inlezen en verantwoorden. -O-

Earth

Re: Hoe doet jouw bank het?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-22 17:23

Ja dat is je goed recht natuurlijk. Het mooie is wel, dat als we met zijn allen zoveel mogelijk hier mee bezig gaan, we in een grote groep de goede kant op gaan bewegen en dat soort bedrijven dwingen mee te gaan in duurzame investeringen. Of dat mag ik toch hopen :)

verootjoo

Re: Hoe doet jouw bank het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-22 17:44

Qua zorgverzekeraar is het best moeilijk om een duurzame te vinden.
Maar dat vind ik dus juist zo krom; aan de voorkant hebben we moeite om de stijgende zorgkosten te kunnen blijven betalen, en aan de achterkant wordt het geld belegd in ziekmakende industrie zoals tabak of industrie die het klimaat om zeep helpt, waardoor er weer meer mensen ziek worden.

Ik kan dat niet rijmen

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 14:51

8nnemiek schreef:
Ik ben ook jaren geleden overgestapt naar ASN bank. Ik ben er tevreden over, de app werkt fijn en ik krijg er nog steeds rente op spaargeld. Helaas nog niet 100% over kunnen stappen, want ze ondersteunen nog steeds geen Apple pay, ondanks dat ze al jaren beloven dat ze het eraan komt _-:( Dus ik heb er nog steeds een ING rekening naast helaas.

Dit jaar! *\o/*

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 16:32

Eigenlijk maakt mij het geen donder uit, zolang ik maar zo min mogelijk premie betaal. En bij een bank wil ik ook zo min mogelijk betalen en zo veel mogelijk rente.
En overstappen geeft ook veel gedoe. Daar heb ik ook geen zin in.