Meeten en chatten gek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:10

Het allerleukst is dat je via internet mensen leert kennen die dezelfde verslavingen hebben Haha! paarden en internet dus. Je hebt altijd wat te typen en , later dus, te praten. Als mijn man vraagt, "Waar ging het over" geeft hij zelf ook antwoord: paard, paard en nogeens paard. Precies Knipoog Mensen die ik buiten mijn hobby om leer kennen, kijken vaak vreemd op van de dingen waar mijn hele leven om draait. Sigaar
Trouwens, als iemand echt ENG blijkt te zijn, ben je toch zo weg? enge collega's zijn veel erger, daar kom je niet vanaf. Vingers aflikken

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 16:22

klinkt me heel bekend in de oren ja, internet volslagen nutteloos bla bla bla. Ik vertel het ook niet als ik mensen van internet ontmoet, heb geen zin om het allemaal weer uit te moeten leggen. T zijn gewoon kennissen en als er wordt gevraagd waarvan dan is het van de paarden.
T is wel waar dat internet wordt bevolkt door gekken, verschil is denk ik dat de gekken op bokt goedaardig zijn.(normale mensen bestaan niet Haha! ) bovendien vind ik ook dat er een groot verschil is tussen mensen in een chatroom en op een forum, geld natuurlijk niet voor allemaal, en het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik altijd naar de verkeerde chatrooms ging.
Maar 9 van de 10 x verliep een gesprek via de volgorde hoe oud ben je waar kom je vandaan hoe zie je eruit mag ik je bellen/wat is je nummer. Niet het soort gesprek wat de moeite van het voeren waard is, en voor mijn gevoel meestal gestart door mensen die ik ook niet wil kennen.
Verder ben ik het volledig met carys eens, en inderdaad, mensen van internet hoef je in pricipe nooit meer te zien, in je directe omgeving kom je veel moeilijker van iemand af *LOL*

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 17:08

een hele boel vrienden vanmij zitten ook dag en nacht op t net maar echt meeten doen ze nooit...
mn ouders vinden het tot nu toe nog niet erg.. eerder leuk.. ze vinden het allemaal prima.. als ze maar weten waar ik ben
verder denken een boel mensen dat je mensen niet leert kennen via het net... FOUT!
juist wel

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 18:10

Uhoh...mag ik dan wel komen van Robert Caballo...hihihi...of gaat ie me de hele tijd onder schot houden...hellup!!!

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-01 18:33

Citaat:
Op 2001-09-26 08:15, schreef Pril:
HAHAHAHA, wou je me onder schot houden Caballo? Haha! Hihi echt grappig! Maar ik viel toch wel mee he Knipoog

Hahahaa....je viel best wel mee hoor Pril *LOL*
Robert kan soms best paranoid zijn als het om z'n vrouwtje gaat Pling Hij is mijn beschermengeltje Lovers

Citaat:
Vikki...
Uhoh...mag ik dan wel komen van Robert Caballo...hihihi...of gaat ie me de hele tijd onder schot houden...hellup!!!

Tuurlijk mag je komen Vik... *LOL* Ik zal wel tegen Robert zeggen dat ie zichzelf koest moet houden Haha! Ennuh...anders zal ik wel effe m'n waterpistool vullen, hihihi...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Caballo op 2001-09-26 19:42 ]</font>