we zijn een goede vriendin kwijt uit ons leven!!!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:32

Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst.

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:34

oh wat erg!
veel sterkte met het verwerken en gecondoleerd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 20:52

Amberto schreef:
Zelfmoord is het lafste dat je kunt doen. Je laat anderen lekker (letterlijk en figuurlijk) met de rotzooi achter. Zelf voel je niets meer en je bekommert je niet om wat andere mensen voelen. Zo in en in treurig! Maar ja... voor mensen die ermee te maken hebben is het gewoon verschrikkelijk kl*te.... Veel sterkte met t verlies iig...



Wat een belachelijke reactie is dit zeg!!!
Echt niet te geloven, je moest eens weten hoe beroerd mensen er aan toe zijn voor ze zoiets überhaubt alleen al overwegen. Hoe kortzichtig kun je zijn!!!!! Verward

Ik vind dit nou inderdaad niet de manier waarop iemand zichzelf van het leven moet beroven, maar het veroordelen, nee never!

Heel veel sterkte met het verlies.

joyce B

Berichten: 16380
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-04 21:46

Heel veel sterkte voor jou, en nog meer voor de familie...
Liefs, Joyce

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 01:17

bedankt mensen. maar toch kunnen we het niet bergrijpen dat ze weg is.
en op wat voor een manier we praaten er veel over van hoe heeft ze het kunnen doen!! zo ook vanavond we moesten ergens in de buurt zijn waar het gebeurd is.
en we zaten in de auto van wat zou ze nu gedachten heben toen ze hier heen reed. je weet gewoon dat je op weg ben naar de dood.
maar we zullen haar missen en we zullen er nog veel over heben van waarom zij. maar toch blijfen we haar bij ons dragen hoe zwaar het verlies ook is.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 01:29

heeft ze iets achtergelaten?

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 14:26

Cheveyo schreef:
heeft ze iets achtergelaten?


nee hele maal niks zelfs geen brief waar wat in staat Verward
of het moet nog komen. haar man is maandag jarig en dan zou er wel wat kunnen komen met de post aangetekend dat zo nog kunnen.
maar het blijft toch een raads.. van waarom nou. Huilen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 14:31

LuvdaTossa"]
[quote="Amberto schreef:
Zelfmoord is het lafste dat je kunt doen. Je laat anderen lekker (letterlijk en figuurlijk) met de rotzooi achter.



Sorry maar ik vind dit een walgelijke reactie....

Sterkte maar.
[/quote]

Walgelijk vind ik nog zwak uitgedrukt... Misselijk

Sterkte met dit grote verlies! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:13

Amberto schreef:
Zelfmoord is het lafste dat je kunt doen. Je laat anderen lekker (letterlijk en figuurlijk) met de rotzooi achter.


Hier ben ik het niet mee eens. Ik denk niet dat het de "easy way out" is, al zal het zo vaak wel ervaren worden door degenen die achterblijven.

Probeer je eens in te denken hoe vreselijk je in het nauw moet zitten, om zo'n stap te maken.....

Sterkte Drachtenboy...

Samantha_

Berichten: 10849
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:17

Sterkte ermee drachtenboy. Ach gut

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 15:56

pfff had een heel verhaal getypt maar mijn pc liep vast, nu weet ik niet meer wat ik allemaal wilde zeggen, had echt een ingeving...
Wie weet later nog.

Yessy

Berichten: 23046
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:05

imker schreef:
Zelfmoord op zich is niet laf, maar de manier waarop wel.

Voor een trein springen, van een flat afspringen, je ophangen etc, dat vind ik echt erg: dan zadel je mensen op met het opruimen van alle stukjes van je lichaam, dat doe je iemand niet aan...

Wat bezielt mensen toch om zoiets te doen, dat begrijp ik niet.

hier ben ik het wel mee eens, opzich zelfmoord kan ik begrijpen (voor zover het echt te begrijpen valt voor iemand die er nog nooit iets mee te maken heeft gehad), als mensen zo met zichzelf en de wereld in de knoop zitten en echt geen andere uitweg zien, dan is het hun eigen keuze. maar door bijv. voor een trein te springen bezorg je anderen trauma's, en dat vind ik egoistisch.

drachtenboy sterkte, en ook alle anderen die iets soortgelijks hebben meegemaakt.

juval

Berichten: 13370
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 16:11

imker schreef:
Zelfmoord op zich is niet laf, maar de manier waarop wel.

Voor een trein springen, van een flat afspringen, je ophangen etc, dat vind ik echt erg: dan zadel je mensen op met het opruimen van alle stukjes van je lichaam, dat doe je iemand niet aan...

Wat bezielt mensen toch om zoiets te doen, dat begrijp ik niet.


Hier ben ik het ook mee eens.

Heel veel sterkte Drachtenboy

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 18:43

juval"]
[quote="imker schreef:
Zelfmoord op zich is niet laf, maar de manier waarop wel.

Voor een trein springen, van een flat afspringen, je ophangen etc, dat vind ik echt erg: dan zadel je mensen op met het opruimen van alle stukjes van je lichaam, dat doe je iemand niet aan...

Wat bezielt mensen toch om zoiets te doen, dat begrijp ik niet.


okeee ik bergrijp wat je er mee bedoelt.
maar toch is dan je wil om hier weg tegaan van de aardboden zo sterk dan je angst dat je denk ik hier niet over naar denk.
maar toch blijfen wij met veel vraagen achter en die zullen nooit beantwoord worden Verward morgen is de dag dat we voor het laats afscheid van haar kunnen nemen dat zal ook wel een dag zijn die ik niet meer zal vergeeten. het ergste vind ik dat we haar niet meer kunnen zien en ook voor haar man di heeft hele maal het gevoel van ligt ze er wel in en dat vind ik zo erg Huilen

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 19:39

gecondoleerd en heeel veel sterkte Ach gut

juval

Berichten: 13370
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 20:29

[quote="drachtenboy] morgen is de dag dat we voor het laats afscheid van haar kunnen nemen dat zal ook wel een dag zijn die ik niet meer zal vergeeten. het ergste vind ik dat we haar niet meer kunnen zien en ook voor haar man di heeft hele maal het gevoel van ligt ze er wel in en dat vind ik zo erg Huilen[/quote]

heel veel sterkte morgen. Ach gut

Ik heb vorige week een vriendin verloren. Door een ongeval, dus wel een heel andere situatie. Ik heb haar nog wel kunnen zien, maar achteraf had ik dat liever niet gehad. Ik had haar liever willen herinneren zoals ze was.
Ik vond niet dat ze er mooi bij lag, ik herkende haar in eerste instantie niet eens, heel rare gewaarwording. Het was duidelijk dat er een boel gecamoufleerd moest worden. Nee, het was een heel naar gezicht. Verdrietig

silver

Berichten: 2043
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-04 23:32

Helaas komt het mij heel erg bekent voor. de vader van mijn beste vriendin heeft ongeveer een half jaar geleden ook zelfmoord gepleegd, hij is toen ook voor de trein gesprongen. Hij heeft toen niets achtergelaten, geen brief helemaal niks.

Ik kende hem al meer dan 10 jaar en het was altijd een vrolijke man, zelfs nog voordat het gebeurde dus niemand snapt er iets van, waarom hij het gedaan heeft.

Heel veel sterkte voor de komende tijd, het zal niet makkelijk zijn.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 12:45

Heel veel sterkte...en ook voor haar man Klaas!

drachtenboy

Berichten: 182
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-04 17:31

Nique schreef:
Heel veel sterkte...en ook voor haar man Klaas!


dankje mensen voor jullie berichten..

vanmidag om half 1 was het zo ver de afscheid.
we kwamen een half uur te vroeg aan maar wat ik zag toen ik de zaal in liep zo veel mensen die er al waaren.
ik denk zo wel van 500 mensen die er waaren . het was een hele mooie afscheid ze had een wite kist en allee maal wite bloemen met paars echt heel mooie.
ze haden twee foto`s van haar op de kist staan met een kaarsje er bij.
er heben wel vier mensen gesprooken en dat was wel even een straantje weg piken. als laatste spelde het liedje van frans van afscheid. en we liepen alle maal langs haar heen en legte een witr tulp bij haar naar. en toen was het echt de afscheid Huilen Huilen het verhaal staat niet zo netjes hier ik weet ook even niet hoe ik het anders moet zeggen.
maar toch bedankt voor jullie liefe berichten..
veel liefs klaas