Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M'n ouders zijn inmiddels 79 en 87. Altijd weer een kerst dat ze er gelukkig nog (redelijk gezond) mogen zijn. Dat is voor mij het grootste kerstcadeau wat er is!
. opisop_shop schreef:Ik had bijvoorbeeld aan een nichtje een boter kaas en eieren spel gegeven.
Voorbeeldfoto:
[ [url=m/AZgEta.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar dan een dunnere boomstam, gewoon een schijf. En die heeft ze heel veel gebruikt, hij moest zelfs mee op vakantie![]()
Op Pinterest staan zo veel leuke dingen!
Het gevolg is dat je dan alleen maar dingen als sokken, pyjama's en (neem even TS haar voorbeeld) boeken of een douchewisser kan vragen. Dat zijn dingen waar ik zelf niet echt meer blij van wordt. Voor de één gaat het wellicht om het idee om elkaar iéts te geven, maar wij zijn er voor het eerst dit jaar mee gestopt, omdat we die ''onzin cadeaus'' toch al hebben en anders kopen wanneer we het nodig hebben
opisop_shop schreef:Klopt, dat bedoelde ik ook inderdaad.
In mijn schoonfamilie doen ze nog wel aan cadeaus, maar doen wij dus niet mee.
We geven niks en krijgen ook niks.
Kinderen wel uiteraard.

hoezo dat dan?
of een thema pakketje samen te stellen...
een voorbeeld daarvan is de Rosebud lippenbalsem. Je betaalt €10,00 voor een potje, wat ik schandalig vind, maar het is ontzettend fijn spul en ik vraag het dan ieder jaar voor kerst.

) en dat was het. Dat werkte prima
Wij houden "bedrijfsmatig" (om met de regelgeving mee te gaan) reptielen en hebben een grote ingerichte reptielenkamer in huis. Volgend jaar komt er een grote geïsoleerde en verwarmde schuur voor de dieren. Voor de kerst mocht ik een luipaardgekko uitzoeken en voor mijn verjaardag kreeg ik de palmetto korenslang dame die al heel lang hoog op mijn wensenlijstje stond. Ik heb ze wel beide zelf uitgezocht.