Steelstofzuiger

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:45

Ik heb nu de Dyson V8 Animal+, ben er heel blij mee. heb de turbostand eigenlijk niet nodig en doe met de accu makkelijk het hele huis onder en bovenverdieping + bank + hondenbedden + trap + halletje in garage. Ons budget was niet heel groot vandaar de V8.
De borstels halen héél goed alle hondenhaar weg van de vloer/bank/tapijt. Je merkt wel dat de grote (vloer)borstel moeite heeft met een hoogpolig tapijt bvb, zuigkracht behoud hij wel, alleen zijn het echt de borstels die dan wat meer moeite gaan doen en dat hoor je aan de motor, dus dat vermijd ik een beetje, dan gebruik ik de kleinere borstel OF mijn gewone stofzuiger.

Je hebt vervangaccu's voor de dysons
https://www.dyson.be/nl_be/stofzuigers/ ... terijen/v8

Als gewone stofzuiger hebben we de Thomas Boxer (ook speciaal voor dierenhaar)
Laatst bijgewerkt door BillyJ op 04-01-22 16:51, in het totaal 1 keer bewerkt

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-22 16:51

ik heb de AEG animal,waardeloos ,staat stil te staan,gebruik mijn oude vertrouwde miele.

Kind werkt bij Expert en wist zeker dat dit de oplossing was(katten,bouw etc,grote boerderij)
Heb een terasso vloer liggen,krast als de ziekte,wieltjes slijten snel,even snel een prulletje opzuigen,dan moet je te veel handelingen doen.

Nope aan mij niet besteed

snorkel1986

Re: Steelstofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-22 22:29

Ik heb inmiddels de Bosch en tja.. zuigen doet hij wel al zit het filter voor de moter snel vol ( lang geen 31 dagen voor uitwassen en dat draaien is leuk maar niet genoeg.. saté prikker doet wonderen) verder veel geluid al vind ik dat niet erg dat deed mijn servin ook heb hem.naast mijn robot.. en om te zeggen dat ik het ideaal of rommel vind is te snel vind ik.. ik pak hem wel snel om effe wat te zuigen.. dus tja...