Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik ben vol verbazing dat dit volgens velen normaal is. Je kan natuurlijk wel eens gecharmeerd zijn van iemand. Mij lijkt het niet heel gangbaar, ik zou dit zeker met je vriend bespreken. Want verliefd zijn op een ander is 1, maar dit soort dingen verbergen is naarder.
Als ik dit zo teruglees kan het best raar klinken..
Kookaburra schreef:Je kunt niet kiezen bij wie je vlinders in je buik krijgt. Je kunt wel voor jezelf puzzelen waarom je die vlinders krijgt. Ligt dat bij jou, ligt dat bij je collega of ligt dat bij je vriend?
Neem de tijd en probeer dat zo objectief mogelijk te doen.
Ik ga hier nu uit van een crush waar nooit niks mee gedaan zal worden uiteraard! Volgens mij doe je alleen maar dingen kapot in je relatie als je dit gaat vertellen, gezien je absoluut niet van plan bent iets met die vlinders te doen.
Een vage grens waarschijnlijk, maar als het goed zit tussen jou en je vriend moet dat zeker haalbaar zijn.
Het gaat bij mij het ene oor in en het andere oor uit, ik ben getraind in op het juiste moment een opmerking te maken
Ik ben dat wel van thuis uit gewend, misschien is dat de reden dat ik dat zo makkelijk over me kan laten waaien - zowel mijn papa als stiefpapa zeuren thuis kei hard over hun werk haha, mijn broer doet dat ook, dus ik weet niet beter.
Probeer het niet woord voor woord te laten binnenkomen, dat is idd heel erg vermoeiend, maar laat hem wel zijn ei kwijt kunnen bij jou. Natuurlijk wil je niet alleen maar gezeik aanhoren - maar jij moet het "alleen" maar aanhoren, terwijl hij dat moest léven. Voor hem was het nog zwaarder dan voor jou!
bigone schreef:Gewoon iemand leuk vinden en vlinders voelen is normaal en kan iedereen overkomen. Dit vind ik geen “ diepe” gevoelens en de meeste mensen kunnen vaak heel goed inschatten of ze het wel of niet aan hun partner kunnen vertellen. Verliefdheid kan best heel leuk zijn, ondanks dat de relatie met je partner goed is. Maar zoals iemand al aangaf, het is maar wat je voor ogen hebt waar het heen gaat. Gewoon een poos genieten van de vlinders want je hoeft er namelijk niets mee te doen.