Is het een idee om dit even te melden bij de politie? Ik heb het berichtje niet hoor maar als er al een zaak loopt betreffende die 2 mensen dan is het voor de politie (& dame in kwestie wrs) wel fijn dat ze hier van op de hoogte zijn.
Zie dat hij ook een advertentie op Tweedehandsnet heeft gezet met een iets uitgebreider verhaal. Maar vind het nog steeds een raar en eng verhaal
Kookaburra
Geplaatst: 16-12-21 08:44
Ik heb daarvoor eventueel wel een screenshot van de andere website.
Wat ik mij afvroeg. Is de foto daadwerkelijk een persoon waarnaar hij zoekt. Of kan het een random foto van google zijn? Google image search pakt hem helaas niet.
Kookaburra
Geplaatst: 16-12-21 08:45
kiki1976 schreef:
Zie dat hij ook een advertentie op Tweedehandsnet heeft gezet met een iets uitgebreider verhaal. Maar vind het nog steeds een raar en eng verhaal
Zie nu wel dat hij zijn prijs omhoog had gedaan. Eerst was de beloning € 999 en nu € 2500
Cioccolato
Geplaatst: 16-12-21 08:59
Bijzonder. Hier geen pb gehad.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-12-21 09:07
Enkele berichten heb ik verwijderd, het is niet de bedoeling een heksenjacht te houden op personen. Betreffende gebruiker is geband, het probleem van de pb's rondsturen is opgelost. Ik plaats hier een gastslotje.
Edit Polly: na overleg blijft hier een definitief slotje
Laatst bijgewerkt door Polly op 23-12-21 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Aanpassen gastslotje naar definitief slotje