Welke thermokleding?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 20:59

NoTrouble schreef:
Ooh dit zoek ik ook! Ik wil er alleen wel graag mee sporten (paardrijden haha). Zijn die Wedze van Decathlon daar ook gewoon geschikt voor? :D

Ja zeker wel. Hij voert zweet af. Ik heb alleen soms natte plekken als ik écht veel gezweet heb. Voor het geld gewoon eentje proberen (en dan weet ik zeker dat je verkocht bent).

Muze

Re: Welke thermokleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 21:03

Jahoor, ik heb er altijd mee gereden en wandel er ook mee .

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 21:20

Ik geef de voorkeur aan Uniqlo heattech. Verkrijgbaar in verschillende modellen en gradaties van warmte. Heattech ultra warm is de warmste variant.

Ik heb van de Decathlon wedze lijn ook een thermoshirt en -legging. Vind ze prima voor thuis onder mijn joggingpak, maar draag ze eigenlijk niet naar buiten. Daarvoor vind ik de mouwen en broekspijpen wat te kort en door de wat stroeve stof valt mijn normale kleding niet altijd mooi er overheen.

NoTrouble

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-21 21:37

iirrssjjee schreef:
NoTrouble schreef:
Ooh dit zoek ik ook! Ik wil er alleen wel graag mee sporten (paardrijden haha). Zijn die Wedze van Decathlon daar ook gewoon geschikt voor? :D

Zijn officieel voor skiën dus ik denk het wel hahaha. Ik draag m regelmatig met hardlopen!

Ooh dan ga ik het gewoon proberen! Kan me er geen bult aan vallen voor dat geld dat scheelt haha.