Noeps schreef:Ik heb een safety razor van muhle maar kan er (nog) niet heel goed mee overweg
Aii ja de reacties zijn of heel positief of mensen zeggen dat ze zichzelf snel snijden ermee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laar_ schreef:Wat voor product gebruiken jullie icm de safety razor? Ik heb nu een soort olie erbij maar dat geeft niet helemaal het gewenste effect. Ik las hier iets over schuim, maar dat zit vast in een spuitbus? Iemand ervaring met ouderwetse scheerzeep of een happy soaps bar?
Zira1994 schreef:Laar_ schreef:Wat voor product gebruiken jullie icm de safety razor? Ik heb nu een soort olie erbij maar dat geeft niet helemaal het gewenste effect. Ik las hier iets over schuim, maar dat zit vast in een spuitbus? Iemand ervaring met ouderwetse scheerzeep of een happy soaps bar?
Ik gebruik een bamboozy safty razer in combinatie een een shave bar van happy soaps. Dit bevalt me erg goed! Mesje blijft ook veel langer scherp dan wegwerp
Biks2 schreef:JudithGigi schreef:Ik schop even dit topic omhoog met een vraag![]()
Wat gebruiken jullie om te wassen? Mijn Ecover wasmiddel begint op te raken en ik wil toch iets gaan proberen met minder plastic
Ik maak zelf wasmiddel! Met een blok Marseille zeep wat ik dan rasp en mix met kokend water
Loody schreef:Ik wil ook wel even reageren.
Voor mijn werk ben ik bezig met de wondere wereld van Afval en hou mij bezig met het scheiden van afval. minder plastic gebruik en minder restafval. Nu lees ik veel goede dingen alleen lees ik ook dat mensen het afval scheiden toch lastiger vinden.
Mijn vraag is: wat vinden jullie lastig en wat hebben jullie nodig om beter afval te scheiden?