Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Ik zal morgenochtend even checken. Ik dacht ‘onbekend merk’ en ik vond het luchtje ook niet zo, dus toen maar op het toilet gezet
Eleeke schreef:Siersma schreef:Als je dat doet, gebruik mijn code dan. Krijg je 50% korting op de 1e mee. Ik vind het echt leuk. Wist ook helemaal niet dat er zoveel bijzonders bestond. Ben je al lid van Parumista's op fb? Hele leuke groep waar je ook decant kan vinden en ruilen
Ik heb je code gebruikt
c_alsemgeest schreef:Fitzroy schreef:Valt le Galion daar ook onder? Ik zat net even te googlen en zie dat ik een gekregen parfum van € 140,- als toiletverfrisser gebruik![]()
Op de wc
Welke?
Kan me 'Snob' er wel voorstellen... die doet mij denken aan toiletruimten van luxe automerken
Siersma schreef:Als je de Narciso even op zoekt op Parfumado, dan kun je onderaan vergelijkbare parfums vinden. Zo maak ik meestal mijn lijstje namelijk. Ik heb trouwens ook soms dat ik het niet lekker vind. Deze ruil ik dan weer via fb
Urielle schreef:Voor wie ook/nog een kortingscode wil van Parfumado: 7Zz2zv7Rd
Ik heb tot nu toe de niche parfums niet aangedurfd. Mijn favorieten zijn Good Girl van Caroline Herrera en Narciso Rodriguez for her, maar heb op basis van de quiz destijds Sexy Amber van Michael Kors een keer gekozen en echt
Iemand een tip voor een niche parfum?
Warm kruidig, musk, zoet, witte bloemen.
Ik doe het beter op redelijk zware, rijke parfums. Lichte gaan ruiken naar citroen of juist heel zepig op mijn huid.
Urielle schreef:Yes, ik weet het, maar ik hoor ook altijd graag persoonlijke aanraders. Soms kom je daardoor op parfums die je zelf niet zou kiezen maar echt heel lekker blijken te zijn.
c_alsemgeest schreef:@prulletje
Je zou kunnen kijken bij Goldfield & Banks
Die hebben hele mooie, zachte draagbare geuren waarbij je andere mensen niet meteen vloert wanneer je binnen komt lopen
Voor mij zelf heeft etat libre d'orange dat ook, maar die zijn wel allemaal "vreemd".
Maar ik hou echt van die samenstellingen en dan de namen/verhalen er achter.
Zelf is het geen geur voor mij, maar de "fat electrician" hoe verzinnen ze het
En het ruikt ook echt naar een hele knappe sportieve jongen die nu ouder geworden is en vast zit in zijn saaie baan als elektricien
Attitude schreef:Wat een leuk topic .
Ik zag dat Baccarat Rouge nog niet genoemd is . Heerlijke geur en unisex al vind ik h’m echt (te) mannelijk .
Poederachtige ben ik ook fan van. Zoek nog steeds een goede vervanger van See by Chloe ( geen niche overigens )
prulletje schreef:c_alsemgeest schreef:@prulletje
Je zou kunnen kijken bij Goldfield & Banks
Die hebben hele mooie, zachte draagbare geuren waarbij je andere mensen niet meteen vloert wanneer je binnen komt lopen
Voor mij zelf heeft etat libre d'orange dat ook, maar die zijn wel allemaal "vreemd".
Maar ik hou echt van die samenstellingen en dan de namen/verhalen er achter.
Zelf is het geen geur voor mij, maar de "fat electrician" hoe verzinnen ze het
En het ruikt ook echt naar een hele knappe sportieve jongen die nu ouder geworden is en vast zit in zijn saaie baan als elektricien
Dat is een goede tip, dankjewel! Zag dat Goldfield & Banks een discovery set heeft, die maar eens bestellen.
Fat Electrician klinkt fantastisch, al geloof ik niet dat ik zo zou willen ruiken