Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jolien87 schreef:Dankjewel JolienOoh ik kan hier plaatsvervangend boos van worden. Wat ondoordacht
kiki1976 schreef:Ooit eens heel lief van de oma van mijn man een houten boeket gekregen. Zo lief bedoeld.
Maar echt, wat was dat ding lelijk.
In een onbewaakt ogenblik had onze pup deze toen stuk gevreten.
Wij nog grappend tegen elkaar, goed zo beessie (natuurlijk niet letterlijk de pup ervoor beloond).
Mijn schoonmoeder miste dat boeket en mijn man had het haar lachend verteld. Pup lief had hem gesloopt (gewoon het eerlijke verhaal ook dat hij blij was van dat lelijke ding af was).
Later toen ze op onze kinderen had gepast en wij thuis kwamen stond er een nieuw lelijk ding op tafel, mijn schoonmoeder had gewoon een nieuwe gekocht
.
ik kan er nu echt enorm om lachen (en hou m er iedere gelegenheid die ik krijg mee voor de gek), maar toen was ik me toch pissig!!! Die was ie dus gewoon voor zichzelf gaan halen en ik had anders echt gezegd: Die ga je niet kopen voor 1 avond muziek in de tent. Dus hij WIST dat ik nee had gezegd als ie het had voorgesteld, dus kocht ie maar als 'kadootje voor mij'
eikeltje
(ik heb dus lekker fims en muziek gekocht van die tegoed kaart
)
arme meid.
Wat moet ik daar nu mee? Boek ligt onaangeraakt in mijn kast nu
Ik heb er meerdere:
Het was echter van familie van mijn man dus elke keer als ik ze in de kelder of ergens anders verstop staan ze helaas de volgende dag weer op het tv meubel.. 
Hij was zo blij dat ik een blikje drinken in m'n handen gedrukt kreeg... dat is denk ik al een maand of twee geleden en ik heb het blikje pas vorige week weg durven gooien. 
), terwijl ik dat echt de grootst mogelijke onzin vind, een zilveren ketting na m'n eindexamen, terwijl echt nooit kettingen draag en ik voel me nog steeds schuldig dat ik die ketting nog steeds drie keer niks vind en stiekem een beetje jaloers ben op m'n zusje die een mooi horloge kreeg, een zak M&Ms (geef dan gewoon niks
) en een keer allerlei prullaria, zoals een Corgispaarpot, een "grappige" mok en wat hangertjes, terwijl ik de studentenleefstijl waarin dat gepast had, al enige tijd vaarwel had gezegd.