Sunnda schreef:Misschien een stom idee, maar wij hadden daar in het begin in een groepsapp ook last van: mensen die steeds maar weer over de corona begonnen terwijl je er al mee doodgegooid werd.
Eruitstappen is dan wel heel rigoreus en zorgt denk juist voor scheve gezichten. De een maakt zich nu eenmaal meer zorgen dan de ander en wil het er meer over hebben. Bij ons werkte een aantal keer aangeven dat er niet op gereageerd zou worden en daarna gewoon negeren perfect. Iedereen tevreden.
Op zich heb je gelijk en als mijn nichten niet zo hardnekkig waren was dat ook gelukt. Ik ben twee weken lang op mijn handen gaan zitten als het over de inhoud ging en alleen benoemd dat we het er niet meer over zouden hebben, ook anderen in de groepsapp zeiden er wat van. Maar op een gegeven moment is het echt wel klaar als dagelijks de berichten blijven komen en steeds belachelijker werden op de inhoud (overheden en hun mindcontrol van alle schaapjes, vergelijkingen met de 2e Wereldoorlog en de joden vervolging, verheerlijking van Thierry), dus ben ik er uit gestapt. Ik kan heel wat hebben, maar op een gegeven moment is het klaar.