Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vooral niet als het rond of in de winterperiode is. Dan zijn donkere kleuren sowieso gangbaarder. Ik vind de jurk erg tof!Wyb_ster schreef:Ik vind de jurk ook leuk, een beetje een vreemde optie misschien, maar deze https://www.zalando.nl/anna-field-sleeh ... x-k11.html ? Ik weet dat ze heel zomers zijn, maar ik kan me voorstellen dat plateaupumps makkelijker lopen voor jou en als de lichte kleur ook de lichte kleur in je jurkje is, accentueer je gelijk de lichte kleuren in je jurkje
. Veel te zomers voor onder zo'n jurk. daantjuhhh schreef:Ik zou ook voor lichtblauw gaan. Uh nee ik zou zelf helemaal uitpakken met een mega eye catcher. Maar als ik jou was inderdaad een lichtblauwe pump. Of een heel vet stoer laarsje.
Dit waren trouwens mijn schoenen op mijn laatste bruiloft
[ [url=m/2QjH05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarvan zijn die? Rytir schreef:daantjuhhh schreef:Ik zou ook voor lichtblauw gaan. Uh nee ik zou zelf helemaal uitpakken met een mega eye catcher. Maar als ik jou was inderdaad een lichtblauwe pump. Of een heel vet stoer laarsje.
Dit waren trouwens mijn schoenen op mijn laatste bruiloft
[ [url=m/2QjH05.jpg]Afbeelding[/url] ]
Waarvan zijn die?

Niniane schreef:Persoonlijk zou ik niet gaan voor een lichtblauwe schoen. Puur omdat je bovenkant echt een herfst/winter jurk is en een lichte schoen weer heel zomers is. Er ontbreekt dan harmonie. Wellicht is een ballerina met een kleine hak eronder een optie voor je? Iets zoals dit: https://www.debijenkorf.nl/l-k-bennett- ... 8823100000
Makkelijk te dragen, gaat er niet stuk op en denk dat je een schoen dan ook vaker zult pakken. Niks zo zonde als iets kopen voor puur één keer toch?
De stijl is een suggestie, niet dat je dat specifieke paar moet kopen voor die prijs.
Mijn tip zou zijn dat als je wilt gaan voor blauw, maar niet standaard donkerblauw, om dan echt voor een middenkleur te gaan en niet te licht. Die eennalaatste laarsjes die Minjon stuurde is een mooie.

frensje schreef:Giulia is een merk met mooie pumps in alle kleuren. Onder andere te koop op Omoda.nl. Kosten €70,- en lopen, ondanks de vrij hoge hak, echt goed.
Zwarte pump kan prima, ik zou zelf geen pump doen met een enkelbandje. Dat maakt het wat truttig.
Je jurk vind ik erg leuk. Veel plezier alvast!
Rytir schreef:Daantjuhhh, helaas alleen geef mij een seintje in de aanbieding![]()
Die van esje007 en claudiahs zijn leuk, passen super bij je jurkje en kun je vaker aan!