nee is er niet goed voor, maar hadden ze maar geen handdoek moeten worden

Ik vind een lege wasmachine op 90 draaien zo'n verspilling, dus zo regelmatig zijn handdoeken hier de pineut.
Afkloppen, heb nog nooit stinkende was gehad.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DuoPenotti schreef:Toevallig van de week nog een keer de handdoeken op 90 gewassen.
nee is er niet goed voor, maar hadden ze maar geen handdoek moeten worden
Ik vind een lege wasmachine op 90 draaien zo'n verspilling, dus zo regelmatig zijn handdoeken hier de pineut.
Afkloppen, heb nog nooit stinkende was gehad.
Anna79 schreef:Superpony,dat is een goeie ik zal het bakje eens goed reinigen. De machine staat in een goed geïsoleerde bijkeuken, dat lijkt mij niet het probleem.
Slimpre; ik heb sinds de zomer een nieuwe droger, dacht dus inderdaad dat het daaraan lag maar hoe dan? Ik draai op extra droog...
Ik merkte laatst inderdaad wel dat er uit een washandje iets troebel water kwam toen ik het natmaakte. Gebruik ik dan nog teveel wasmiddel? Ik heb al flink geminderd omdat ik dacht dat het daardoor kwam.
Anna79 schreef:Ik wil het probleem nog iets verduidelijken; de was stinkt in eerste instantie niet. Het verschil is echter dat de handdoeken en washandjes e.d. veel eerder verschoond moeten dan anders. Dan stinken ze. Even ter vergelijk, hoe vaak wisselen jullie je handdoeken?
Ik eerst: keukendoek om de dag, vaatdoekje elke dag, handdoeken 2x per week en washandje gebruikte ik 's ochtends voor mijn gezicht en dan 's avonds mee wassen.
Nu: keukendoek elke dag, vaatdoekje vaak 2x per dag omdat ie dus ruikt. Handdoeken 3 a 4x per week en washandjes 2 per dag.
Eerder roken mijn handdoeken zelfs nog fris als ze de was in gingen, ik vind het dus zo raar.
Ik heb dus deze zomer een nieuwe droger gekregen, met een warmtepomp. Zou het daar van kunnen komen?
Anna79 schreef:Nou, het lijkt erop dat onze wasmachine is overleden![]()
Iemand tips voor een energiezuinige machine met een goede prijs kwaliteit verhouding?
!