MELISSA, WAAR BEN JE?! I NEED U!

Ik heb niks nodig maar ik ga toch geld uitgeven.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Wacht even, ik moet Melissa even roepen (Cursebreaker), wij hebben vorig jaar continu BF deals naar elkaar gestuurd.![]()
MELISSA, WAAR BEN JE?! I NEED U!![]()
Ik heb niks nodig maar ik ga toch geld uitgeven.
Yv_ schreef:Ik heb zo'n prullenbak om afval te scheiden op het oog, en een nieuwe stoomreiniger.
Ik gok alleen dat de BF prijzen weer bullshit zijn. De prullenbak is in de afgelopen week al 20 euro omhoog gegaan, stoomreiniger nog niet eigenlijk. Maar ik wil eigenlijk de bonnen die ik van werk krijg voor kerst ervoor gebruiken, dus het maakt me niet zo heel veel uit of het wel of geen BF is. Ik heb ook sowieso nog 2 maanden de tijd voor de prullenbak; dan pas wordt het afval gescheiden opgehaald.
eenitraM schreef:Yv_ schreef:Ik heb zo'n prullenbak om afval te scheiden op het oog, en een nieuwe stoomreiniger.
Ik gok alleen dat de BF prijzen weer bullshit zijn. De prullenbak is in de afgelopen week al 20 euro omhoog gegaan, stoomreiniger nog niet eigenlijk. Maar ik wil eigenlijk de bonnen die ik van werk krijg voor kerst ervoor gebruiken, dus het maakt me niet zo heel veel uit of het wel of geen BF is. Ik heb ook sowieso nog 2 maanden de tijd voor de prullenbak; dan pas wordt het afval gescheiden opgehaald.
Ik heb een stoom Kärcher van de action, kleine tip
nanoukkie schreef:Welke dag is het black friday?
Evel_Knievel schreef:nanoukkie schreef:Welke dag is het black friday?
https://letmegooglethat.com/?q=datum+black+friday+2021
![]()