MELISSA, WAAR BEN JE?! I NEED U!
Ik heb niks nodig maar ik ga toch geld uitgeven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Wacht even, ik moet Melissa even roepen (Cursebreaker), wij hebben vorig jaar continu BF deals naar elkaar gestuurd.![]()
MELISSA, WAAR BEN JE?! I NEED U!![]()
Ik heb niks nodig maar ik ga toch geld uitgeven.
bekennen dat ik nog weinig vooronderzoek heb gedaan voor dit jaar hahaha. Ik heb daarentegen idd altijd een wishlist voor vanalles en nog wat, dus hell yeah dat ik mijn favo - vooral honden gerelateerde - webshops af ga later deze maand
Nieuwe Horseware dekens en mooie zwarte rijlaarzen voor mijzelf (het liefste DeNiro of Petrie)... Fingers crossed dat er wat goede deals voorbij komen!
. Ik heb ook sowieso nog 2 maanden de tijd voor de prullenbak; dan pas wordt het afval gescheiden opgehaald. Yv_ schreef:Ik heb zo'n prullenbak om afval te scheiden op het oog, en een nieuwe stoomreiniger.
Ik gok alleen dat de BF prijzen weer bullshit zijn. De prullenbak is in de afgelopen week al 20 euro omhoog gegaan, stoomreiniger nog niet eigenlijk. Maar ik wil eigenlijk de bonnen die ik van werk krijg voor kerst ervoor gebruiken, dus het maakt me niet zo heel veel uit of het wel of geen BF is. Ik heb ook sowieso nog 2 maanden de tijd voor de prullenbak; dan pas wordt het afval gescheiden opgehaald.
eenitraM schreef:Yv_ schreef:Ik heb zo'n prullenbak om afval te scheiden op het oog, en een nieuwe stoomreiniger.
Ik gok alleen dat de BF prijzen weer bullshit zijn. De prullenbak is in de afgelopen week al 20 euro omhoog gegaan, stoomreiniger nog niet eigenlijk. Maar ik wil eigenlijk de bonnen die ik van werk krijg voor kerst ervoor gebruiken, dus het maakt me niet zo heel veel uit of het wel of geen BF is. Ik heb ook sowieso nog 2 maanden de tijd voor de prullenbak; dan pas wordt het afval gescheiden opgehaald.
Ik heb een stoom Kärcher van de action, kleine tip
. De steel is gewoon finaal doormidden gebroken
. Ik wil dus wel weer gewoon een goede haha. Mijn ouders hebben een electrische dweil van Karcher, (F3 of FC3 geloof ik) die is wel heel fijn, maar ik wil een stoomreiniger en dat is die niet.
Ja bij bepaalde winkels zullen de prijzen van te voren stijgen maar daar ben je nog altijd zelf bij.
nanoukkie schreef:Welke dag is het black friday?
Evel_Knievel schreef:nanoukkie schreef:Welke dag is het black friday?
https://letmegooglethat.com/?q=datum+black+friday+2021
![]()