Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
callippo schreef:De Alecto DBX-82! (Is de 92 de opvolger?
Speciaal gekocht om de reden die jij ook noemt. Mega bereik, in praktijk tot 1km (ook door muren, bij veel bos iets minder dan bij open veld)
En hij is onverwoestbaar, wij hebben hem al 8 jaar in gebruik.
Geen camera, maar ik denk dat dat ook niet gaat lukken op die afstand.
Storm schreef:Mocht je toch van gedachten veranderen, overweeg de indoor camera van de Action. Kost 2 tientjes. Ik gebruik 'm voor mijn huisdier en hij geeft een melding op mijn telefoon bij geluid en beweging. Ideaal ding. Ik had gewild dat ik dat ding vroeger als babyfoon had gehad, dat was een stuk beter geweest.
Rochiril schreef:callippo schreef:De Alecto DBX-82! (Is de 92 de opvolger?
Speciaal gekocht om de reden die jij ook noemt. Mega bereik, in praktijk tot 1km (ook door muren, bij veel bos iets minder dan bij open veld)
De dbx-82 idd de 92 is de opvolger. Ik heb geloof ik ook nog de 82. Een zwangere vriendin met paarden heb ik die aangeraden en die heeft de 92. Vergelijkbaar ding, kon er weinig anders aan ontdekken
daarna een simpele Alecto gekocht met alleen geluid, veel relaxter!
)Jinte schreef:Denise_Storm schreef:Ik heb nog geen ervaring dus kan het je niet uit ervaring vertellen hoor haha! Maar dan zou je eventueel, als het bereik toch niet ver genoeg blijkt te zijn, kunnen overschakelen naar je telefoon (dus alleen in het uiterste noodgeval). Zou dat wel een optie zijn?
Dit staat er bij de omschrijving:
Bereik met scherm is tot 300 meter (in open veld gemeten) via wifi onbeperkt
Via wifi & 3G/4G onbeperkt bereik op de smartphone/tablet
Ik zie nu dat die bij Babydump €215 is. Dat is wel een hele goede aanbieding, wij hebben hem op onze bestelbon voor €269, dus ga gelijk even mailen voor de laagste prijsgarantie haha
Ja ik gok dat ie die 300 meter niet haalt, maar als we dan enkel bij de paarden moeten omschakelen naar de telefoon is dat te overzien.
Volgens mij is ie bij de prenatal met korting nu nog goedkoper, of is dat een andere versie die ik daar zie?
Een babyfoon/camera volledig op WiFi en dus op de telefoon/via de app is gewoon niet handig, want je krijgt constant meldingen als er niks is en ik wordt 's nachts niet altijd wakker van een simpel pingeltje op m'n telefoon. En als ik dan op mn werk ben zou ik de meldingen überhaupt weer uit moeten zetten. Een camera op WiFi vind ik leuk en handig bij de paarden oid maar niet om als babyfoon te gebruiken. Dit hebben we getest, nog zonder baby, en is gewoon echt niet handig.
Rochiril schreef:callippo schreef:De Alecto DBX-82! (Is de 92 de opvolger?
De dbx-82 idd de 92 is de opvolger. Ik heb geloof ik ook nog de 82. Een zwangere vriendin met paarden heb ik die aangeraden en die heeft de 92. Vergelijkbaar ding, kon er weinig anders aan ontdekken
happyjoyce schreef:Bij de Babydump gaven ze ook aan dat groot bereik een een camera gewoon niet samen gaan.
wij hebben de goedkoopste babyfoon van Alecto, geloof €30 euro? En zo’n cameraatje met app ook iets van €30 ofzo.
.
.Mloes schreef:happyjoyce schreef:Bij de Babydump gaven ze ook aan dat groot bereik een een camera gewoon niet samen gaan.
Tenzij dus eentje met een app. Kan je aan de andere kant vd wereld te allen tijde je baby checkenwij hebben de goedkoopste babyfoon van Alecto, geloof €30 euro? En zo’n cameraatje met app ook iets van €30 ofzo.

callippo schreef:En dan koop je zo'n babyfoon met reusachtig bereik, omdat je denkt 'kan ik lekker naar de paarden in de achtertuin wanneer de kleine slaapt' en dan heb je een baby die maar zelden langer dan 20 minuten slaapt 's middags