Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:Bedankt voor al jullie reacties, heb nog niet de tijd gehad om alles te lezen maar wil even kort inhaken op iets.
Heel vaak als ik iets wil en iets voorstel bij m'n vriend wil hij dat niet, om wat voor reden dan ook. Misschien dat dat na al die tijd ook een onderdeel is van het probleem, de ideeën waar ik mee kom worden vaak toch afgewimpeld dus ben ik er op een gegeven moment eens klaar mee altijd maar wat te bedenken als hij toch niks wil en moet hij dan zelf maar met iets komen. Hij heeft in het weekend ook zo z'n behoeftes om zijn eigen dingen te doen waar ik denk we zijn nu even samen dus laten we samen iets gaan doen, maar hij heeft er alleen s weekends tijd voor de dingen te doen die hij ook nog wou doen volgens hem zelf waardoor ik meestal het stokje bij hem leg wat hij in gedachten heeft. Het maakt me vaak niet uit, en snap dat het over komt als dat het me nooit iets uitmaakt maar het is niet voor niets even een voorbeeld van me, heb ook vaak genoeg wel dingen die ik graag samen wil doen en wel dingen waarin het me wat uit maakt. Maar gewoon in het algemeen, ook voor mezelf als ik alleen ben kan ik moeilijk keuzes maken en daar gefrustreerd van raken tegenover mezelf.
Ik zal later de rest even lezen en reageren!