Daarnaast hebben we een weckpot met wensen en dan dus het geld bij elkaar gedaan. Dus ze krijgen een pot met liefde en geld.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik wist niet dat er achter een bruiloft een verdienmodel zat. 100 euro geven is toch niet normaal?Misschien als je hechte familie / vrienden bent. Maar als je ook nog een vrijgezellenfeest, een jurk (dresscode) etc moet dan kan je de portemonnee wel trekken met meerdere bruiloften per jaar. Gelukkig heb ik zelden tot nooit een bruiloft. Ik zou zelf 50 euro doen voor een goede vriendin en 25 voor een wat mindere vriendin.
MarlindeRooz schreef:Ik wist niet dat er achter een bruiloft een verdienmodel zat. 100 euro geven is toch niet normaal?Misschien als je hechte familie / vrienden bent. Maar als je ook nog een vrijgezellenfeest, een jurk (dresscode) etc moet dan kan je de portemonnee wel trekken met meerdere bruiloften per jaar. Gelukkig heb ik zelden tot nooit een bruiloft. Ik zou zelf 50 euro doen voor een goede vriendin en 25 voor een wat mindere vriendin.
Je hebt duidelijk geen idee wat een beetje bruiloft kost.. En nee, dat maakt ook niks uit, je kiest zelf voor zo'n bruiloft en als gast kies je zelf wat je ervoor over hebt.. Zowel qua kleding als qua kado. Lijkt me niet aan jou om daarover te oordelen.. Want als ik eerlijk ben, ik zou mezelf doodschamen als ik als daggast met 25 euro kwam aankakken.. Voor een hele dag onbeperkt eten en drinken en een mooi feest

anjali schreef:Alleen daggast? Hoogstens 50 zou ik denken.Als je tenminste niet heel rijk bent,dan gaan er andere normen gelden.Eigenlijk zou ik als avondgast eerder meer uitgeven.
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wist niet dat er achter een bruiloft een verdienmodel zat. 100 euro geven is toch niet normaal?Misschien als je hechte familie / vrienden bent. Maar als je ook nog een vrijgezellenfeest, een jurk (dresscode) etc moet dan kan je de portemonnee wel trekken met meerdere bruiloften per jaar. Gelukkig heb ik zelden tot nooit een bruiloft. Ik zou zelf 50 euro doen voor een goede vriendin en 25 voor een wat mindere vriendin.
VerdienmodelJe hebt duidelijk geen idee wat een beetje bruiloft kost.. En nee, dat maakt ook niks uit, je kiest zelf voor zo'n bruiloft en als gast kies je zelf wat je ervoor over hebt.. Zowel qua kleding als qua kado. Lijkt me niet aan jou om daarover te oordelen.. Want als ik eerlijk ben, ik zou mezelf doodschamen als ik als daggast met 25 euro kwam aankakken.. Voor een hele dag onbeperkt eten en drinken en een mooi feest
![]()
Bij onze bruiloft kregen we hele wisselende bedragen en ik vond het allemaal prima, wij kozen voor de bruiloft en wij wouden die mensen als (dag)gast erbij hebben
Anjali, met daggast wordt bedoelt dat je er de hele dag bij bent, dus zowel dag als avond
.
Relaxed schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je als daggast niet bij het feest mag zijn.. Hoe kom je daar nu bij?![]()
Mijn ouders hebben wel een keer gehad dat ze naar de bruiloft van mijn nicht mochten als daggast, niet mee mochten eten en dan voor het feest weer terug mochten komen, waar mijn zusje en ik als avondgast ook mochten komen. Ze moesten dus ergens tussendoor zelf hun eten maar regelen
. Dat is belachelijk, ik zou niet gaan als daggast, dan, denk ik. _San87_ schreef:Relaxed schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je als daggast niet bij het feest mag zijn.. Hoe kom je daar nu bij?![]()
Mijn ouders hebben wel een keer gehad dat ze naar de bruiloft van mijn nicht mochten als daggast, niet mee mochten eten en dan voor het feest weer terug mochten komen, waar mijn zusje en ik als avondgast ook mochten komen. Ze moesten dus ergens tussendoor zelf hun eten maar regelen
Wut. Dat is belachelijk, ik zou niet gaan als daggast, dan, denk ik.
_San87_ schreef:Waar jij jezelf goed bij voelt, zou ik zeggen.
.
_San87_ schreef:Relaxed schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je als daggast niet bij het feest mag zijn.. Hoe kom je daar nu bij?![]()
Wut. Dat is belachelijk, ik zou niet gaan als daggast, dan, denk ik.
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Ik wist niet dat er achter een bruiloft een verdienmodel zat. 100 euro geven is toch niet normaal?Misschien als je hechte familie / vrienden bent. Maar als je ook nog een vrijgezellenfeest, een jurk (dresscode) etc moet dan kan je de portemonnee wel trekken met meerdere bruiloften per jaar. Gelukkig heb ik zelden tot nooit een bruiloft. Ik zou zelf 50 euro doen voor een goede vriendin en 25 voor een wat mindere vriendin.
VerdienmodelJe hebt duidelijk geen idee wat een beetje bruiloft kost.. En nee, dat maakt ook niks uit, je kiest zelf voor zo'n bruiloft en als gast kies je zelf wat je ervoor over hebt.. Zowel qua kleding als qua kado. Lijkt me niet aan jou om daarover te oordelen.. Want als ik eerlijk ben, ik zou mezelf doodschamen als ik als daggast met 25 euro kwam aankakken.. Voor een hele dag onbeperkt eten en drinken en een mooi feest:j
Bij onze bruiloft kregen we hele wisselende bedragen en ik vond het allemaal prima, wij kozen voor de bruiloft en wij wouden die mensen als (dag)gast erbij hebben
Anjali, met daggast wordt bedoelt dat je er de hele dag bij bent, dus zowel dag als avond
Hoor je wat je zelf zegt? Je bent toch uitgenodigd als gast omdat ze je erbij willen. Niet omdat je zo hun onkosten wat omlaag kan brengen en/of hun reis kan bekostigen. Ik vind bedragen als 150 verwachten bizar. 
Olle schreef:_San87_ schreef:Waar jij jezelf goed bij voelt, zou ik zeggen.
Vooral dit inderdaad.
en je aanwezigheid zal het meeste waard zijn.
Moest wel grinniken om het verdienmodel.
Ik denk dat onze daggasten ons ongeveer € 300,00 - € 400,00 per gast hebben gekost (incl. hun vervoer geregeld enz.)
Maar wij vonden het al het belangrijkste dat ze hun tijd hadden vrijgemaakt om voor ons zoiets belangrijks te vieren![]()
Nu hou ik ook gewoon van basic, maar als je die luxe leuk vind en kan veroorloven zal het vast een hele happening geweest zijn. Relaxed schreef:Ik heb echt nog nooit gehoord dat je als daggast niet bij het feest mag zijn.. Hoe kom je daar nu bij?![]()