fohadie schreef:Ik denk dat jij die oude spaarrekening nog hebt van de Rabo. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar dat bestaat nu helaas niet meer. Als je hem nog hebt, wel natuurlijk maar als je die rekening nog niet hebt en je wilt hem nu, dan kan dat bij Rabo niet meer. Ik was begin dit jaar nl naar hetzelfde op zoek, en zag dat het net verandert was. Mijn bank waar ik deze spaarrekening bij had is er mee gestopt en omdat ik de overige rekeningen bij Rabo heb, dacht ik over te kunnen stappen naar hetzelfde soort systeem. Maar helaas.
Ik weet niet of er hetzelfde bij een andere bank wel kan. Meestal kost het je wel iets als je geld van een rekening wilt halen wat eigenlijk vast staat. Dat was zo ideaal bij die ene van de Rabo, dat je daar kosteloos kon regelen wat je wilde terwijl het geen " gewone" spaarrekening was.
Succes met zoeken. Laat je het weten als je hebt gevonden wat je zocht? Ik ben wel benieuwd of er nog een bank bestaat die dit aanbied.
Dat zou zomaar goed kunnen dan, heb de spaarrekening best wel wat jaren inmiddels!
En voor nu komt iedereen met de depositierekeningen.
Abn doet het nog wel, heb ik van hen begrepen. Heb volgende week een afspraak bij ze staan.