Spaarrekening?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 06:54

Brainless schreef:
yvje86 schreef:
Ik heb een spaarrekening bij regiobank. Kan er geld op zetten maar als ik er geld af wil halen moet ik langs het kantoor.

Kan ook met "Mijn regiobank" online.

Dat weet ik maar dat heb ik expres er niet bij genomen. Ik ken mezelf :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 08:40

Texas02 schreef:
Ik ben bij de ING, ik kan zo via mijn ING app of via inloggen op de website geld van mijn gewone rekening op mijn spaarrekening, zetten en omgekeerd. Staat er dan ook direct op, geen wachttijd oid.

Helaas is dit niet wat ik bedoel ;)

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 08:54

Ik denk dat jij die oude spaarrekening nog hebt van de Rabo. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar dat bestaat nu helaas niet meer. Als je hem nog hebt, wel natuurlijk maar als je die rekening nog niet hebt en je wilt hem nu, dan kan dat bij Rabo niet meer. Ik was begin dit jaar nl naar hetzelfde op zoek, en zag dat het net verandert was. Mijn bank waar ik deze spaarrekening bij had is er mee gestopt en omdat ik de overige rekeningen bij Rabo heb, dacht ik over te kunnen stappen naar hetzelfde soort systeem. Maar helaas.

Ik weet niet of er hetzelfde bij een andere bank wel kan. Meestal kost het je wel iets als je geld van een rekening wilt halen wat eigenlijk vast staat. Dat was zo ideaal bij die ene van de Rabo, dat je daar kosteloos kon regelen wat je wilde terwijl het geen " gewone" spaarrekening was.

Succes met zoeken. Laat je het weten als je hebt gevonden wat je zocht? Ik ben wel benieuwd of er nog een bank bestaat die dit aanbied.

Urbanus

Re: Spaarrekening?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 09:07

Waarom bel je de bank niet om te vragen hoe het heet?

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:01

MarcoBorsato schreef:

Je bent niet de eerste die dat zegt. Maar TS reageert daar niet op :7

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:10

Amado7 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Daar heeft TS zeker wel op gereageerd! Namelijk dat ze die reactie niet begrijpt :')
Maargoed ook ik denk dat bellen met de bank het makkelijkst is.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-21 19:32

fohadie schreef:
Ik denk dat jij die oude spaarrekening nog hebt van de Rabo. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar dat bestaat nu helaas niet meer. Als je hem nog hebt, wel natuurlijk maar als je die rekening nog niet hebt en je wilt hem nu, dan kan dat bij Rabo niet meer. Ik was begin dit jaar nl naar hetzelfde op zoek, en zag dat het net verandert was. Mijn bank waar ik deze spaarrekening bij had is er mee gestopt en omdat ik de overige rekeningen bij Rabo heb, dacht ik over te kunnen stappen naar hetzelfde soort systeem. Maar helaas.

Ik weet niet of er hetzelfde bij een andere bank wel kan. Meestal kost het je wel iets als je geld van een rekening wilt halen wat eigenlijk vast staat. Dat was zo ideaal bij die ene van de Rabo, dat je daar kosteloos kon regelen wat je wilde terwijl het geen " gewone" spaarrekening was.

Succes met zoeken. Laat je het weten als je hebt gevonden wat je zocht? Ik ben wel benieuwd of er nog een bank bestaat die dit aanbied.

Dat zou zomaar goed kunnen dan, heb de spaarrekening best wel wat jaren inmiddels!

En voor nu komt iedereen met de depositierekeningen.
Abn doet het nog wel, heb ik van hen begrepen. Heb volgende week een afspraak bij ze staan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 20:27

Amado7 schreef:
MarcoBorsato schreef:

Banyu schreef:
Cayenne schreef:
Is het niet het makkelijkste om gewoon even de Rabo te bellen? :P

Want?
Dit heb ik nu, en ik zit bij de rabobank. Maar er zijn diverse redenen dat ik weg wil bij rabobank. Dus ik snap je reactie even niet helemaal…

Maar goed ik zou dat dus ook doen.

Volgens mij bestaat het niet meer maar daar kom je alleen achter als je een bank belt :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 07:08

Waarom wil je trouwens een rekening waarbij het moeite kost om er iets af te halen?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 07:30

bigone schreef:
Waarom wil je trouwens een rekening waarbij het moeite kost om er iets af te halen?

TS geeft in haar openingspost aan hier niet op te willen antwoorden :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 07:34

Ik heb het ook, puur omdat ik niet met geld om kan gaan. Waar ik bij kan maak ik op, dus zetten we een deel vast voor een bepaalde looptijd.