Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JitskeJeldau schreef:Wij gaan 30 april 2022 trouwen! Helemaal zin in al! Het grootste gedeelte hebben we al geregeld en alles is op 1 locatie, wat superfijn is.
Budget wise was ik al een tijdje aan het sparen, maar alsnog zijn het enorme bedragen.
ynskek schreef:amandananana schreef:Wat was jullie uiteindelijke budget?
Wij zijn begonnen op 10.000, maar zijn op 2 locaties wezen kijken waar de offerte al op 9000 en 10.000 uit kwam. We zijn nu naar 12 gegaan aangezien de locatie van 9 onze voorkeur heeft, maar ik vind het echt zoveel geldbij de locatie zit overigens de ceremonie, eten en drinken, een deel versiering, feest, etc.
Voor de fotografen onder ons: welk budget moeten we voor jullie aanhouden?
Wij komen ook op max 10 uit zoals we het nu hebben staan. Fotograaf heeft mijn partner geregeld dus geen idee nu zo wat daar een goede richtlijn voor is...
Locatie inclusief diner en drankkosten komt bij ons rond de 4 uit
Wat doen jullie aan dresscode voor de gasten?
amandananana schreef:Lis_Ol schreef:
Aman, wij hebben ons budget 3x verhoogd
Veel plezier met jullie voorbereidingen
Wat was jullie uiteindelijke budget?
Wij zijn begonnen op 10.000, maar zijn op 2 locaties wezen kijken waar de offerte al op 9000 en 10.000 uit kwam. We zijn nu naar 12 gegaan aangezien de locatie van 9 onze voorkeur heeft, maar ik vind het echt zoveel geldbij de locatie zit overigens de ceremonie, eten en drinken, een deel versiering, feest, etc.
amandananana schreef:Wat was jullie uiteindelijke budget?
M_D_H schreef:Wij trouwen 12 maart opnieuw
Zijn 12 mei dit jaar getrouwd, maar vanwege de maatregelen moest dit heel klein, met alleen een ceremonie voor 30 man.
Officieel hadden wij bedacht:
ceremonie met 80 mensen, diner met 30 mensen en het feest met 150 mensen.
Dit is natuurlijk niet doorgegaan, voor 12 maart willen wij 30 man voor het diner en dan 150 man voor de 2de ceremonie en het feest