Yv_ schreef:Die schoenen uit heeft weinig zin op een houten vloer. Naast mij woont ook een joch dat alleen maar kan rennen en ik word er gillend gek van. Al een paar keer proberen aan te kaarten bij de buren, maar het komt erop neer dat ik me aanstel en mn bek moet houden "want het is een kind". I dont care, ik heb er last van. Of het nou een kind van 5 is of een oma van 90. Niet rennen in huis lijkt me een hele mooie regel als je er zelf voor kiest om in een oud huis met houten vloeren te gaan wonen.
Ik wil hier niet mee zeggen dat jouw kinderen net zo veel of vaak rennen als die hiernaast, maar ik weet wel dat schoenen uit weinig zin heeft omdat het de steunbalken zijn die doordrammen naar het volgende huis. Mijn "oplossing" (en geloof me, ik vind het vre-se-lijk) is dus ook om de tv harder te zetten. Misschien is dat bij jouw buren ook zo?
Met andere woorden: ik zou gewoon een gesprekje aangaan, voordat je straks in net zo'n situatie zit als ik hier.
Ik snap je volledig! Wij hameren er hier ook op, binnen rennen we niet! Maargoed dat lukt natuurlijk niet altijd.
. Mijn "oplossing" (en geloof me, ik vind het vre-se-lijk) is dus ook om de tv harder te zetten. Misschien is dat bij jouw buren ook zo?
Dus ik durf wel te stellen dat ze dovig zijn.
Ik zou het gewoon eens aankaarten. Kan ook vriendelijk toch? Zolang je daar niet meteen een boel stennis gaat lopen schoppen lijkt me dat een prima aanpak.
!