Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
K_nolan schreef:Ik had het distributiecentrum gebeld hun konden enkel een naam geven, maar ook geen afzender want deze stond niet aangemeld.
Ik ga straks gelijk het pakket bij de postnl balie bij de supermarkt afgeven (ik heb het nu 4 dagen dus het valt mee, overigens had ik er wel een foto van gemaakt hoe het in het natte gras lag aangezien ik dat dus al heel slordig vond).
Overigens weet ik dus ook niet of het van post.nl of dhl afkomt, maar neem aan dat dat niet uitmaakt. Het distributiecentrum wat er op stond was in Frankrijk en die heb ik gebeld.
het pakket is niet bepaald voorzichtig geopend. Het lag namelijk niet enkel in het natte gras, maar ook tegen het konijnhok dus de konijnen waren er al mee aan de slag gegaanEr zitten dus wel een aantal hoekgaten in hier en daar, dus ik moet even aan de slag gaan met tape..
K_nolan schreef:Ik had het distributiecentrum gebeld hun konden enkel een naam geven, maar ook geen afzender want deze stond niet aangemeld.
Ik ga straks gelijk het pakket bij de postnl balie bij de supermarkt afgeven (ik heb het nu 4 dagen dus het valt mee, overigens had ik er wel een foto van gemaakt hoe het in het natte gras lag aangezien ik dat dus al heel slordig vond).
Overigens weet ik dus ook niet of het van post.nl of dhl afkomt, maar neem aan dat dat niet uitmaakt. Het distributiecentrum wat er op stond was in Frankrijk en die heb ik gebeld.
het pakket is niet bepaald voorzichtig geopend. Het lag namelijk niet enkel in het natte gras, maar ook tegen het konijnhok dus de konijnen waren er al mee aan de slag gegaanEr zitten dus wel een aantal hoekgaten in hier en daar, dus ik moet even aan de slag gaan met tape..
K_nolan schreef:Nou ik heb even gebeld, maar POSTnl gaat dit pakket niet aannemen omdat het via DHL hier is gekomen. Heb DHL gebeld (het is namelijk wel een stuk rijden), maar ze vonden het verhaal maar lastig en kunnen het niet zomaar gratis terugsturen.
Besloten om maar een mail te sturen naar het distributiecentrum en dan wacht ik wel een paar dagen. Na een paar dagen ga ik het inleveren als gevonden voorwerp, dan ben ik er vanaf
beert schreef:Als het een Frans pakket is met een vogelkooi, komt ie dan niet via Zoomalia? Alleen die verzenden via DPD. Anders zou je die nog kunnen bellen.
Maar je woont er net een maand stond er, is het niet bedoeld voor de vorige bewoner? Dat zij haar adres niet gewijzigd heeft en daar vaker besteld bijvoorbeeld.
beert schreef:Maar je woont er net een maand stond er, is het niet bedoeld voor de vorige bewoner? Dat zij haar adres niet gewijzigd heeft en daar vaker besteld bijvoorbeeld.

ikke schreef:K_nolan schreef:Ik had het distributiecentrum gebeld hun konden enkel een naam geven, maar ook geen afzender want deze stond niet aangemeld.
En als je het niet terug gestuurd krijgt, inleveren bij de politie als "gevonden voorwerp"
Dan krijg je een registratiebewijs en dan zoekt de rest het maar uit. Mogen ze aan oom agent uit gaan leggen waarom er vaag gedaan wordt. Daar gaat die oom agent vast wat vervelende vragen over stellen
Little_Gift schreef:veroootje schreef:Als er verder niks uit was gekomen had ik de vogelkooi gewoon doorverkocht denk ik
Wat gemeen en laag zeg
verootjoo schreef:Little_Gift schreef:
Wat gemeen en laag zeg
Hoezo dan? Wat moet je er anders mee dan als er nergens wat uit komt?
De post neemt m niet terug en nu heeft ze bij het veel geluk en toeval de rechtmatige eigenaar gevonden.
Had ook niet zo kunnen zijn. Dan zit je met een vogelkooi in je huis. Kun je er of zelf vogels in zetten of verkopen aan iemand die m wel wil.