verootjoo schreef:[knip]
Pmarena; die dichte muur achter de gordijnen is hier beiderzijds 30cm hooguit en dan alleen tussen die kozijnenIs toch niet zoveel, niet dat je meters muur achter een gordijn hebt ofzo.
Ik zie meerdere keren geopperd worden om de hele muur te voorzien van een gordijn, van plafond tot vloer. Dat is bij TS meer muur dan raam

Ieder zijn ding hoor, maar ik vind dat echt heel raar....
Tussen de ramen zal al snel een metertje zitten. Ik vind het slordig om dan 1 breed gordijn daar voor te hangen. En al helemaal als je dat gordijn dan ook nog eens tot de vloer door laat lopen....dat lijkt dan net alsof je nog ergens een bestaand gordijn vandaan gehaald hebt / geen zin had om het op maat te maken ofzo

Het doet me ook meteen denken aan van die verborgen camera grappen, dat er dan ineens een complete zaal met mensen achter dat gordijn blijkt te zitten ofzo
Ik heb het ook nog nooit ergens gezien volgens mij, dat mensen een compleet wandvullend gordijn ophangen in zo'n situatie als op de foto. Behalve dan als tijdelijke oplossing misschien

Ik sluit niet uit dat het er toch leuk uit kan zien hoor!
Maar ik kan me er weinig bij voorstellen eigenlijk..... het lijkt mij ook ontzettend onpraktisch, gordijnen tot op de vloer doe je imo alleen als het moet zeg maar, dus als de ramen daadwerkelijk tot de vloer komen.
Is toch niet zoveel, niet dat je meters muur achter een gordijn hebt ofzo.
Dan zou ik gaan voor vitrage, om het wat luchtig te houden. Bestaande uit 2 stukken. Ik vind gordijnen juist erg veel sfeer toevoegen. In de woonkamer hebben wij exact dit bij de ramen aan de voorkant, vitrage staat altijd open ivm plisségordijnen. Maar het staat zó gezellig!

(Inderdaad zoals hier gezegd is; ik had hetzelfde type raam met dan ‘halve’ gordijnen en dat zag er echt niet uit... Al kan ik niet met zekerheid zeggen of lange gordijnen er wel beter uit gezien zouden hebben.)