Oh, en de feestjes waren legendarisch
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loez schreef:Ik heb heel wat jaren in de evenementencatering gewerkt. Horeca heb ik echt een hekel aan,
Maar dit vond ik fantastisch! Stond in een dönerkraam op festivals. Grote en kleine festivals. Pinkpop bijvoorbeeld op camping A, maar ook het jaarlijkse festival van het dorp langs ons bijvoorbeeld haha. Ik werkte het liefste savonds laat en snachts!

Peuk schreef:loez schreef:Ik heb heel wat jaren in de evenementencatering gewerkt. Horeca heb ik echt een hekel aan,
Maar dit vond ik fantastisch! Stond in een dönerkraam op festivals. Grote en kleine festivals. Pinkpop bijvoorbeeld op camping A, maar ook het jaarlijkse festival van het dorp langs ons bijvoorbeeld haha. Ik werkte het liefste savonds laat en snachts!
Dit heb ik ook gedaan.
Heb het 5 jaar vol gehouden. Mensonterend werk met de uren die je werkt, korte nachten en fysiek behoorlijk zwaar (ik deed ook de op- en afbouw), maar ik had geweldig leuke collega’s en ben op een hoop plekken in Nederland geweest. Denk er met veel plezier aan terug.

Lekker buiten en in beweging, en ook leuk contact met mensen in de wijken waar je standaard bezorgt.