Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Petra_O schreef:[ [url=m/Cjn0y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben een naakte trap! Vanmiddag goed schuren en schoonmaken, morgen met grondverf aan de slag.
Joanne1987 schreef:Ammonia is ook niet nodig, st Marck voldoet prima
En ontvetten voor het schuren!
veerledec schreef:Wat ben jij goed bezig geweest TS!
. Ik heb er spierpijn van! Cowboy55 schreef:Petra_O schreef:[ [url=m/Cjn0y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
We hebben een naakte trap! Vanmiddag goed schuren en schoonmaken, morgen met grondverf aan de slag.
Nice. Het is tegenwoordig lastig te vinden, maar ik zou voor verf op oliebasis gaan. Dat is meer slijtvast dan verf op waterbasis. Heb net deurkozijnen geverfd met verf op waterbasis. Tape erover om de muren te witten. Trok bij (gelukkig maar 1) deurpost de hele waterbasis shyte eraf toen ik de tape verwijderde……
Cowboy55 schreef:Petra_O schreef:[ [url=m/Cjn0y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice. Het is tegenwoordig lastig te vinden, maar ik zou voor verf op oliebasis gaan. Dat is meer slijtvast dan verf op waterbasis. Heb net deurkozijnen geverfd met verf op waterbasis. Tape erover om de muren te witten. Trok bij (gelukkig maar 1) deurpost de hele waterbasis shyte eraf toen ik de tape verwijderde……
Petra_O schreef:[ [url=m/Cjn0y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
ene traptree wel en andere trede niet schilderen. En dan morgen/avond de andere helft schilderen.
Dispar_Vulgo schreef:Petra_O schreef:[ [url=m/Cjn0y1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleine tipene traptree wel en andere trede niet schilderen. En dan morgen/avond de andere helft schilderen.
Gegarandeerd dat je anders naar boven moet, maar niet kan omdat je trap nog niet goed gedroogd is
die zwarte flipflop afdruk is nooit meer helemaal weg gegaan…..
. Ik ga alles in één keer schilderen, want ik ken mezelf, ik ga gewoon op de verkeerde treden staan... Drempels schilderen was ook al zo'n ramp. Ik heb net alles naar beneden gehaald wat ik nodig denk te hebben, voor de rest heb ik pech.
Cowboy55 schreef:..
En vooral niet impulsief reageren als je net klaar bent met schilderen en iemand drukt op de bel aan de voordeur! Ja, ik spreek uit ervaring……die zwarte flipflop afdruk is nooit meer helemaal weg gegaan…..
Hier stond een blote voet afdruk maanden op de drempel...
.
.
. memerel schreef:Oeh nog iemand die met de trap in de weer is!
Ik heb het tapijt van mijn trapje gehaald en nu nog bezig met de lijm-/verfresten..
Echt een rotklus! Ook nog eens omdat mijn trap niet de standaard trap is met hoeken van 90 graden, maar mijne heeft hele kleine hoekjes waar zowel de verfbranden als de afkrabber niet in komen...
Nu dus maar een ander soort afkrabber gekocht, en ook een afsteekmes, een soort plamuurmes maar dan iets steviger!
Ben benieuwd naar je eindresultaat!

.