Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Castilja schreef:KM_Ris: Held. Wat lief
Ik voelde me zo gelukkig toen ik bij mijn flops weer 'live laugh, love gerelateerde Xenos teksten' op kon schrijven. Is mijn standaard momentje bij iedere Secret Santa. Genieten.
Haha heerlijk. Dit ben ik vergeten bij mijn flops op te schrijven. Ik heb volgens mij gezegd dat ik alles leuk vind maar nu ik 'live, laugh, love' lees... kom ik daar toch van terug, dat past bij ons toch ook niet zo in de huisstijl

Mkango schreef:Tanya schreef:Ik heb de mijne deels gerecycled, maar ik wil mijn SS ook nog wat te spitten geven, dus ik heb niet alles erop gezet.Ik recycle mijn top en flop lijstje elk jaar en pas hem dan telkens wat aanheb dus best een lijst met veel tekst, maar dat zijn richtlijnen en geen voorschriften
fohadie schreef:8nnemiek schreef:Jeej! Ik ga me vanmiddag aanmelden
Zou het nu doen, vanmiddag kan wel eens te laat zijn..
Citaat:Tops: spelletjes, fotografiedingetjes (met name als het te maken heeft met vogelfotografie)
Flops: roze, eetwaren (inclusief losse thee, theezakjes zijn wel welkom), kleding
Ik heb al eens van die gedroogde visjes geprobeerd te geven maar die eet ze niet.
Dus asjeblieft geen roze dingen in mijn pakket, ik zal daar niks mee doen
. Etenswaren vind ik ook nooit fijn om te ontvangen omdat ik best kieskeurig ben en hetgeen wat ik lekker vind zelf al wel koop. Thee vind ik wel heel lekker, maar ik merk dat ik losse thee niet gebruik. Mijn favoriete smaken van Pickwick zijn Autumn Storm, Winter Glow, Turkish Apple en Warm Cinnamon. Daarnaast houd ik ook wel van lekkere groene thee, maar dan dus wel graag in zakjes en niet als losse thee. Dat blijft gewoon liggen en dat is zonde
.
mijn voetmaat is 39.
Dan kunnen mensen die ook afstrepen haha. Ik ben ook gek op spelletjes, heb er ook een aantal van gedaan en ook nog van die kaart Escape Room versies liggen die je kan doorgeven. Volgens mij heb ik 2 jaar terug er ook eentje in een pakket gedaan, wij hadden hem al gedaan. Cynn schreef:Welke twee versies van de Escape Rooms heb je Marjolijn?Dan kunnen mensen die ook afstrepen haha. Ik ben ook gek op spelletjes, heb er ook een aantal van gedaan en ook nog van die kaart Escape Room versies liggen die je kan doorgeven. Volgens mij heb ik 2 jaar terug er ook eentje in een pakket gedaan, wij hadden hem al gedaan.
Wel handig dat je dat via Bol.com kan doen, wist niet dat het kon of noem je gewoon je verlanglijstje daar 'Deze spellen heb ik al?'