Je geeft aan dat je buurvrouw gezegd heeft dat ze de huur heeft opgezegd? Het zijn dus huurwoningen? Misschien een idee om dit verhaal ook bij de woningbouw neer te leggen, ik vind dat zij hier ook wel iets mee moeten doen dan..
Daarnaast politie, spreek me er maar niet van ik kan er een boek over schrijven. Het komt er altijd op neer dat het niet ernstig genoeg is. Zelf heb ik een hele tijd vreselijk overlast gehad van mijn schuine bovenburen en nadat hij mij verrot had gescholden via de telefoon omdat ik netjes wou vragen of ze niet elke dag zo vreselijk willen schreeuwen, springen en keiharde muziek draaien ben ik contact gaan zoeken met de politie en wijkagent. Politie heeft nooit iets gedaan, en toen eindelijk maar toch de wijkagent er heen ging hebben ze doodleuk gezegd dat ik gebeld had. 3 keer raden wie vervolgens op zijn balkon stond te schreeuwen naar mij toen ik in de tuin stond incl. bedreiging. Dat doe ik dus nooit weer. Dus voor het zelfde geldt heeft de politie in jullie geval ook gewoon jou naam genoemd tegenover je buurvrouw en haar partner.
Verder on topic ik snap heel goed je angst. Woon je alleen? Dat aangifte niet kan verbaasd me overigens niks. Wel fijn dat je overburen de boel ook in de gaten houden en bereikbaar zijn. Ik zou echt kijken wat wel mogelijk is en stukje politie misschien een beetje loslaten ik heb met meerdere situaties inmiddels gemerkt dat er veel moet gebeuren willen ze daadwerkelijk ingrijpen maar wellicht kan je woningbouw hier iets in doen, als meerdere mensen geklaagd hebben word het misschien eens tijd dat die buurvrouw inderdaad gaat verhuizen. Jullie moeten er allemaal gewoon veilig kunnen wonen.
Spoiler:
(Wat betreft mijn ervaringen met politie, hoeft niemand het mee eens te zijn maar dat zijn helaas wel mijn ervaringen)