De perfecte spijkerbroek?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 22:37

Tiquira_Jill schreef:
Wij hebben 3 hondjes, dus vooral met dit weer blijft ie echt niet schoon :=

Heel eerlijk, om met de honden te gaan wandelen draag ik nooit jeans, liever een wandelbroek! Kan misschien wel een optie zijn om je mooie jeansbroeken te 'sparen'?

Verder vind ik Levi's toch echt het geld waard, gaan jaren mee en zijn toch echt de broeken die mij het leukst zitten (en blijven zitten).

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 23:51

Tiquira_Jill schreef:
Ja dat is degene die ik nu ook heb <3
Alleen ik vind het echt zonde om daarmee naar het bos te gaan :o

Oudere broek voor in het bos en de nieuwere niet? Zo doe ik het tenminste. En de heel oude broeken zijn voor kluswerkzaamheden in en om het huis.

superpony

Re: De perfecte spijkerbroek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 02:49

Werk of wandel broeken. Ik draag thuis bij de paarden of in het bos nooit een goede broek en of jas etc.

Wij hebben allebei werkbroeken van welkoop. Zitten wel wijd om je been, maar goed om je kont en het is ook duidelijk geen fashion model, dus iedereen ziet dat ik niet op netjes ben.
Ze zijn sterk en je hebt zakken op je benen voor sleutels, telefoon etc.

Wel zitten ze pas lekker na paar keer wassen.

Qua gewoon heb ik ook broeken van LTB en bij de paarden van C&A. Laatst nog 2 van 10 euro van een rek meegenomen. Skinny, high waist. Zitten bij kruis ietsjes minder, dus moet de riem wat strakker, maar shirt/vest erover en verder prima.
Ik rij ook met de straight jeans van C&A en gaan best lang mee.

Maar hoor ook altijd dat mensen bij Bonprix bestellen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 05:09

Ik heb altijd broeken van de H&M van de Embrace lijn. Vormen zich goed naar je lijf ook als je wat "gekkere" rondingen hebt. Ik heb een zeer abrupte overgang van heup naar taille i.c.m. een holle rug en bij mij staan de meeste broeken daarom op de rug open, maar deze niet.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 07:27

Ik draag altijd broeken van García :)
Ik maak vaak gebruik van de aanbieding 2 voor €100, dan vind ik ze ook niet duur meer.

Gaan ook voor mijn gevoel lang genoeg mee.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 07:37

Ik ben gek op weekday!

Goeie kwaliteit, niet te prijzig. Zit prettig. Hoge taille :)

Stampeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 08:22

Ik ben inmiddels op het punt dat ik liever een dure broek koop waarvan ik weet dat ik hem fijn vind. Ipv goedkopere broeken te kopen die niet lekker zitten of snel kapot gaan. Goedkoop blijkt dan weer duurkoop te zijn. Zoals eerder geopperd; vinted of nieuwe Levi 721 voor net en de huidige dan voor in het bos. Dan heb je iedergeval items in de kast liggen waar je echt blij van wordt

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 08:29

Als de levi's 721 je favoriet is, die zie ik nu op Zalando voor maar 65 euro

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 12:09

Heel erg bedankt voor alle reacties!
Ik ga zeker naar alles kijken.
Ik doe iid nooit mijn levi's naar het bos aan, die spaar ik ook.
Maar ik heb nu ook voor gewone (niet) bos dagen ook maar 2 broeken. En van veel wassen worden ze niet beter.
Outdoor broeken had ik nog niet aan gedacht dus dat zal ik zeker onderzoeken +:)+

En mijn 'oude' spijkerbroeken draag ik ook naar het bos maar soms door de slechte pasvorm krijg ik er veel irritatie van of schuren zelfs echt door terwijl mijn dijen niet tegen elkaar aan komen. |(

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 12:34

Ik ben 1m73, met een smalle taille en bredere heupen en bovenbenen. Ik vond het altijd vreselijk om broeken te vinden. Niks dat zowel goed zat rond mijn taille als rond mijn bovenbenen.
Een aantal jaar geleden dan een broek ontdekt van het merk Para Mi, specifiek het model Céline, die als gegoten zit. De broek heeft een hoge aansluitende taille maar zit ook perfect rond mijn benen. Wat een verademing!

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 14:13

Hier ook de LTB Amy die perfect zit. Eigenlijk per toeval ontdekt dus ik heb gelijk ingeslagen *\o/*

Hier zeggen we maar dat het "meant to be" is want mijn initialen zijn ook LTB :')

Ghosttown

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 17:36

Ik zweer bij Cup Of Joe Jeans. :)
Ik ben 1,80m met de lengte vooral in mijn benen. Het eerste merk voor mij dat goed past én lang meegaat!

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-21 20:03

Leo schreef:
Ik zweer bij LTB, qua model en pasvorm heb ik een aantal modellen die altijd goed zitten.
Voor bos / wandelen heb ik outdoorbroeken, die mogen lekker vies worden :))

Deze heb ik vandaag gepast, alleen was zelfs de meest skinny nog echt te groot/ te los voor mij helaas :\

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 21:04

Garcia en LTB haal ik altijd bij Jeans Centre, zij hebben lengtemaat 30 of 28 en die zijn perfect.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 22:08

Deze broek is erg goedkoop en stretchy: https://www.twinkels.nl/toxik-black-jeans-l185.html (ze verkopen hem in meerdere webshops). Ik heb deze ooit getipt gekregen door een vriendin en sindsdien hebben meerdere vriendinnen hem gekocht! Ik droeg hem zelf in maat XS met 1.69 met ongeveer dezelfde taille omtrek en aanwezige heupen. Inmiddels een stukje zwaarder, nu heb ik hem in maat S. :)