hor dubbele deuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:14

superpony schreef:
Wij hebben alles zelf geplaatst, dus dat wordt hem niet.

Ik wilde liever niks in de grond. Hadden ook expres geen schuifpui voor het zand dat je toch veel inloopt.

En wij hebben dus zijlichten. Met alleen de deurtjes zouden we geen probleem hebben. Maar nu moet de hor stoppen en dan heb je een opening of voor de zijlichten langs.

ik heb ook aan beide kanten zijlichten, daar zitten gewoon losse horren in die je in het kozijn klemt. de ramen kunnen dan naar binnen kiep en draai open :) hor zit bij mij echt enkel in het kozijn van de deuren.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 11:20

Eleionomae schreef:
superpony schreef:
Wij hebben alles zelf geplaatst, dus dat wordt hem niet.

Ik wilde liever niks in de grond. Hadden ook expres geen schuifpui voor het zand dat je toch veel inloopt.

En wij hebben dus zijlichten. Met alleen de deurtjes zouden we geen probleem hebben. Maar nu moet de hor stoppen en dan heb je een opening of voor de zijlichten langs.

ik heb ook aan beide kanten zijlichten, daar zitten gewoon losse horren in die je in het kozijn klemt. de ramen kunnen dan naar binnen kiep en draai open :) hor zit bij mij echt enkel in het kozijn van de deuren.

Het is 1 groot geheel. Zijlichten gaan niet open, zijn ramen van boven tot beneden. Op de foto zie je de overgang en daar kan je niks klemmen.
Als we iets willen klemmen kan dat alleen van links naar rechts incl de zijlichten.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:31

superpony schreef:
Eleionomae schreef:

Het is 1 groot geheel. Zijlichten gaan niet open, zijn ramen van boven tot beneden. Op de foto zie je de overgang en daar kan je niks klemmen.
Als we iets willen klemmen kan dat alleen van links naar rechts incl de zijlichten.

als het alleen ramen zijn dan is de situatie vergelijkbaar met die van mij. Wij hebben aan beide zijdes een raam van beneden naar boven. Wij hebben dus wel tussen het raam en de deur" een profiel zitten voor de hor
Afbeelding

superpony

Re: hor dubbele deuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-21 12:02

Ja, die is mooi. Maar het ik had een foto geplaatst dat onze overgang heel dun is. Heb dus weinig ruimte om te klemmen en daar te stoppen, zonder dat er ruimte tussen komt. Het is kunststof en afgerond ook.

Maar misschien kunnen we het bovenaan vastzetten en dan heel strak er tegenaan.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 12:13

superpony schreef:
Ja, die is mooi. Maar het ik had een foto geplaatst dat onze overgang heel dun is. Heb dus weinig ruimte om te klemmen en daar te stoppen, zonder dat er ruimte tussen komt. Het is kunststof en afgerond ook.

Maar misschien kunnen we het bovenaan vastzetten en dan heel strak er tegenaan.

Hoeveel CM heb je?
Bij ons zitten ze er niet tussen, maar " erop"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:09

Dat bedoelde ik met opdek.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 01:23

Morganlefay schreef:

Ja, maar dan moeten we voor het geheel gaan, anders stata het op afstand bij de zijlichten en kunnen beestjes daar tussendoor.

Ik denk niet dat we er onderuit komen om het voor het geheel te doen. En dan iets wat geheel open kan als de deuren dicht zijn.

Vandaar dat ik aan dunne vitrage dacht als gordijn en ook wel veel beesten zou tegenhouden.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 06:35

superpony schreef:
Morganlefay schreef:

Ja, maar dan moeten we voor het geheel gaan, anders stata het op afstand bij de zijlichten en kunnen beestjes daar tussendoor.

Ik denk niet dat we er onderuit komen om het voor het geheel te doen. En dan iets wat geheel open kan als de deuren dicht zijn.

Vandaar dat ik aan dunne vitrage dacht als gordijn en ook wel veel beesten zou tegenhouden.

Heb je een overzichtsfoto hoe het eruit ziet? want dat lijkt mij toch een beetje omslachtig...

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-21 10:33

Nee, ik krijg het er niet op in zijn geheel. En dan zie je ook de randen niet meer.