Hij is erg netjes verpakt. De verpakking straalt al goede kwaliteit uit, een beetje hetzelfde idee als wanneer je een Apple product open maakt.

Het instellen ging erg makkelijk. Al had het verbinden volgens mij ook via een QR code gekund, dat zou nog wat sneller en makkelijker zijn.

Het ding zelf ziet er kwalitatief ook erg goed uit. Netjes afgewerkt. Het is iets zwaarder dan verwacht, waardoor het wel ook vrij degelijk aanvoelt.
De pen ligt lekker in de hand. Niet te licht en niet te zwaar. De pendruk en tilt werkt fantastisch. Hij reageert ook nagenoeg direct, waardoor je toch echt een beetje het gevoel hebt dat je met een echte pen/potlood werkt. Het is heerlijk om gewoon met je handpalm op het scherm te kunnen rusten zonder dat je per ongeluk iets aanklikt. Dat werkt heel fijn.

Ik heb hem voor nu even in een simpel hoesje van de Action gestopt. Past toevallig perfect, al zit het elastiek natuurlijk wat in de weg. Ik ga er zelf een mooie hoes voor maken binnenkort.
Ik merkte wel dat hij de eerste keer erg traag was met het synchroniseren in de app op mijn mobiel.
De templates zijn erg fijn om te gebruiken, en ideaal dat je ze tijdens het werken kan wijzigen, en bijvoorbeeld even naar een hokjestemplate kan schakelen als je in een document even een technische tekening wil maken.
De resolutie is hoog genoeg dat de pixels echt niet opvallen.

De komende paar weken ga ik hem uitgebreid testen, ook als e-reader en om contracten in te laten vullen door klanten etc, en de bevindingen zal ik hier binnenkort posten

Ik ben benieuwd of ik de gum ga missen, die de duurdere pen wel heeft.
Tot nu toe ben ik er in ieder geval erg blij mee, en de eerste lijstjes en notities zijn al gemaakt.
Eindelijk een beetje motivatie om de stapel papierrommel weg te werken die op mijn bureau ligt