Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Esther_ schreef:Het lijkt mij niet praktisch als je veel moet wassen. Was + drogen duurt zo’n 5-6 uur denk ik. Dus dan kun je afhankelijk hoeveel je thuis bent 2 wassen per dag doen.
En er dan ook nog rekening mee houdend dat je minder kan drogen dan wassen. Lijkt mij niet praktisch. Kun je ze niet op elkaar plaatsen?
In het apparaat hoopt zich natuurlijk na verloop van tijd altijd wel wat stof op waar je niet bij kunt. Dat is misschien de oorzaak geweest.
De brand was begonnen in een oververhitte wasdroger op de zolder van het hotel, waar de wasserij was ondergebracht. Gelukkig geen persoonlijke ongelukken en de brandweer had de brand snel geblust. Maar was wel even een paniekmomentje.
SusanH schreef:Esther_ schreef:Het lijkt mij niet praktisch als je veel moet wassen. Was + drogen duurt zo’n 5-6 uur denk ik. Dus dan kun je afhankelijk hoeveel je thuis bent 2 wassen per dag doen.
En er dan ook nog rekening mee houdend dat je minder kan drogen dan wassen. Lijkt mij niet praktisch. Kun je ze niet op elkaar plaatsen?
Dit. Met een gezin van 3 komt het al vaak voor dat ik 3 wassen op 1 dag wil doen. Dat gaat omdat ik een aparte droger heb. Een combi machine lijkt me echt geen doen dan. Als je alleen of met 2 bent is het een ander verhaal. Maar met een gezin lijkt het mij niet praktisch.
Vayo schreef:SusanH schreef:
Dit. Met een gezin van 3 komt het al vaak voor dat ik 3 wassen op 1 dag wil doen. Dat gaat omdat ik een aparte droger heb. Een combi machine lijkt me echt geen doen dan. Als je alleen of met 2 bent is het een ander verhaal. Maar met een gezin lijkt het mij niet praktisch.
Ja, ik ben daar toch ook wat huiverig voor. Ik heb ook nog 2 kinderen, dus 3 bedden in totaal. Dan nof kleding, sportkleding, handdoeken ... Ik ben gewend een was in de droger te doen en dan weer gelijk de wasmachine aan te zetten. Gewone kleding hang ik eigenlijk altijd zo te drogen, maar dan nog ...
)Utixo schreef:Zit heel je verdieping boven op dezelfde groep? Wij hebben ook de wasmachine en de droger op elkaar staan. Maar de badkamer boven en de andere slaapkamer zitten op een andere groep, als we beide machines tegelijkertijd gebruiken, zit 1 van de 2 in een verlengsnoer, en dus op de andere groep.