Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
yvje86 schreef:Oh ts ik begrijp jou zó goed. Ik heb ook zo'n man. Ik zou het liefst in mijn bed liggen en een boek lezen maar; in bed hoor je te liggen als je gaat slapen. Als ik nog maar even op de bank zit begint het gezucht...goh de vaatwasser is klaar, zijn de honden al uit geweest..etc.etc..
Ik heb zo vaak gedacht zal ik niet gewoon eens 2 nachtjes in mijn eentje er vantussen gaan en dan niets anders doen dan slapen, bankhangen, films kijken, lezen en eten.
Lijkt me zó fijn! Maar ik heb hetzelfde als jij, ik kan niet slapen als ik alleen ben. Heel irritant. Het is dat ik nu geen vakantie heb anders zou ik samen met je in een huisje gaan zitten om helemaal niets te doen.
yvje86 schreef:Oh ts ik begrijp jou zó goed. Ik heb ook zo'n man. Ik zou het liefst in mijn bed liggen en een boek lezen maar; in bed hoor je te liggen als je gaat slapen. Als ik nog maar even op de bank zit begint het gezucht...goh de vaatwasser is klaar, zijn de honden al uit geweest..etc.etc..
troi schreef:yvje86 schreef:Oh ts ik begrijp jou zó goed. Ik heb ook zo'n man. Ik zou het liefst in mijn bed liggen en een boek lezen maar; in bed hoor je te liggen als je gaat slapen. Als ik nog maar even op de bank zit begint het gezucht...goh de vaatwasser is klaar, zijn de honden al uit geweest..etc.etc..
De 2e al, bizar hoor! Waarom zeggen jullie niet iets in de trant van 'doe ut lekker zelf' of 'gaat lekker weg met je gezeur'. Ik snap echt niet dat jullie dat accepteren. Je moet je partner wel ook een beetje opvoeden he
troi schreef:yvje86 schreef:Oh ts ik begrijp jou zó goed. Ik heb ook zo'n man. Ik zou het liefst in mijn bed liggen en een boek lezen maar; in bed hoor je te liggen als je gaat slapen. Als ik nog maar even op de bank zit begint het gezucht...goh de vaatwasser is klaar, zijn de honden al uit geweest..etc.etc..
De 2e al, bizar hoor! Waarom zeggen jullie niet iets in de trant van 'doe ut lekker zelf' of 'gaat lekker weg met je gezeur'. Ik snap echt niet dat jullie dat accepteren. Je moet je partner wel ook een beetje opvoeden he
doei doe het lekker zelf, je zit toch niet in het gips (neem ik even aan)
Rocamor schreef:troi schreef:Oh ts ik begrijp jou zó goed. Ik heb ook zo'n man. Ik zou het liefst in mijn bed liggen en een boek lezen maar; in bed hoor je te liggen als je gaat slapen. Als ik nog maar even op de bank zit begint het gezucht...goh de vaatwasser is klaar, zijn de honden al uit geweest..etc.etc..
dat doen die partners toch?![]()
Citaat:Nieuw bericht Geplaatst door de TopicStarter: 5 min geleden
Ik heb jullie tips een klein beetje op kunnen volgen. Uitgeslapen, lekker naar de kapper geweest. Geprobeerd man uit te leggen dat ik ook niet wil dat hij het hele huis overeind trekt en gaat klussen, schoonmaken om mij wat rust te geven. Want juist dat geeft mij een schuldgevoel en opgejaagd gevoel.
Ik wil gewoon ff geen herrie en onrust. Voor morgen heb ik geregeld dat hij met dochter lekker samen een dagje weg is. Heerlijk geen irritante tv, en andere geluiden.
Ik voel mij al iets minder gejaagd.
Citaat:Ik weet door dit topic meteen weer waarom ik geen man heb.