Ervaringen GWL en TV/internet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 18:32

Nielojram schreef:
Exitium schreef:
XS4ALL kun je wel van je lijstje schrappen denk ik met de overname door KPN. Ze zijn langzamerhand al wat zaken aan het uitfaseren op de achtergrond. Met de drie in je lijstje heb ik geen ervaringen, heb hier Ziggo liggen :)

XS4ALL is al heel lang van KPN ;) Het is alleen de premium, zeg maar.
Ik merk niets van het feit dat het een dochter van KPN is.

Dat is het nou net. Het is altijd een losstaande dochteronderneming geweest, maar KPN heeft XS4ALL inmiddels geïntegreerd in KPN en is langzaam maar zeker afdelingen en diensten aan het samenvoegen. Onder meer de helpdesk en klantenservice zijn al bij die van KPN gevoegd. Ik heb op zakelijk niveau ook met ze te maken en daar gaat later dit jaar ook nog het één en ander aan diensten stoppen.

Yv_ schreef:
Ik zou toch volgend jaar eens naar een andere kijken Jans. Ik heb 9 jaar bij Eneco gezeten (waarom overstappen als het goed bevalt?) maar door vrienden kwam ik erachter dat ik écht veel betaalde bij hun. Ben begin dit jaar overgestapt naar Oxxio en het scheelt echt een berg. De algemene kosten zijn goedkoper en ook de gebruikskosten schelen aanzienlijk (iets van 15 cent per m3 voor gas, dat scheelt echt veel!). Ik wist niet beter dan 160€ per maand te betalen (alleen) en max 300€ terug te krijgen op een jaar. Nu betaal ik 120€ en krijg al meer terug (volgens de voorschotberekening) na een half jaar... Maar dat was bij Eneco wel zonder speciale aanbiedingen, na 2 jaar kreeg ik natuurlijk het normale tarief.

Verder geen ervaring met alle genoemden in de openingspost, sorry.

Het loont om regelmatig over te stappen. Het overgrote deel van de mensen blijft jarenlang bij dezelfde leverancier hangen door de reden die je aangeeft, maar de kortingen zijn vaak meer dan de moeite waard om wel over te stappen.