xMaritt schreef:Misschien een beetje off-topic, maar een vraag voor degene die een nis in de douche hebben (waar je je shampoo neer kunt zetten bijv): blijft daar veel water in staan? Is het lastig schoon te houden? Wij twijfelen of we ook zo'n nis willen, ik vind het wel heel mooi maar ben een beetje bang dat je het iedere keer droog moet maken na het douchen.
En Arantes, ik zie dat jij zo'n mooie waskom hebtIs die lastig schoon te maken en houden? Hoorde van iemand dat je zulke kommen met lang niet alle schoonmaakmiddelen mag schoonmaken en dat ze wit uit kunnen slaan?
Er komt wel wat water in maar er blijft geen hele laag staan, ik doe altijd even de handdoek erlangs als ik klaar ben maar dat is zo gebeurd. Tot nu toe na 2 jaar nog geen kalkplekken oid.
En de waskom slaat op gegeven moment inderdaad wit uit, maar even schoonmaken met schoonmaakazijn en het is alweer weg
Wij hebben wel expres een kom met gladde binnenkant zodat het beter schoon te maken is. Je hebt namelijk ook kommen met een ruwe binnenkant en dat schijnt wel vervelender te zijn.
Is die lastig schoon te maken en houden? Hoorde van iemand dat je zulke kommen met lang niet alle schoonmaakmiddelen mag schoonmaken en dat ze wit uit kunnen slaan?