Welke stofzuiger met huisdieren in huis

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 08:08

Welke Dyson heb je gekocht?

Ik heb een Philips stofzuiger en die doet goed zijn werk, maar ik heb nieuw kattengrit waar ik heel blij mee ben (weinig werk en je ruikt helemaal niets) maar de katten (langharig) lopen het door het hele huis, dus ik zit nu te kijken naar een Dyson steelstofzuiger, omdat je die toch wat makkelijker pakt. Maar ja, welke....

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 08:41

Cynthia82 schreef:
Welke Dyson heb je gekocht?

Ik heb een Philips stofzuiger en die doet goed zijn werk, maar ik heb nieuw kattengrit waar ik heel blij mee ben (weinig werk en je ruikt helemaal niets) maar de katten (langharig) lopen het door het hele huis, dus ik zit nu te kijken naar een Dyson steelstofzuiger, omdat je die toch wat makkelijker pakt. Maar ja, welke....

De V7 Animal. Je pakt 'm inderdaad sneller dan een snoerstofzuiger, dus het is ideaal om even gauw iets op te zuigen. Maar ik vind de zuigkracht veel minder dan die van onze SEBO. Bij de Dyson moet je echt met het midden van het mondstuk over datgene gaan wat je wilt opzuigen, terwijl de SEBO ook stof/haar/etc meepakt dat net buiten het mondstuk valt. Snap je wat ik bedoel? :+ En ik vind het bij de Dyson vervelend dat je de knop helemaal ingedrukt moet houden. Dat is prima om even gauw iets te stofzuigen (kruimeldief idee) maar het hele huis ermee doen is daardoor niet heel handig.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 09:15

loulou schreef:
Hier een Miele. Hij gaat al 12 jaar me en is nu verhuisd naar kantoor.
De nieuwe is met cats en Dog borstel en dat werkt echt perfect om je kleed haarvrij te maken

ja die heb ik ook echt er is geen betere!( nu ongveer 3 jaar in mijn bezit)!

Cynthia82

Re: Welke stofzuiger met huisdieren in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 09:58

Bedankt Many! Ik snap inderdaad wat je bedoelt :j Ik neem het mee in mijn overwegingen. Ik ben het een beetje zat om dat bakbeest om de dag naar beneden en weer terug naar boven te sjouwen :+

Storm

Re: Welke stofzuiger met huisdieren in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-21 10:47

Hier ook een miele cat and dog, de 2e al. Het is dat het kleed vast ligt, anders zou ik hem eraf zuigen. Echt, wat een kracht heeft dat ding. Perfect.

Bambi_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-21 09:52

Dank jullie! Dat maakt de keuze al wat overzichtelijker. Ik denk dat ik ook voor een Miele cat&dog ga.