Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lotteettol schreef:Ik zou in dit geval eieren voor je geld kiezen. Als ze komen dan die €17 betalen en erbij zeggen dat ze niet meer terug hoeven te komen. En als ze dat wel doen je niet betaald. Punt. Verder geen uitleg.
Dit soort gasten wisselen altijd wie er komt om te lappen en geld op te halen. Zou ook niet meer met ze in zee gaan.
Ik heb zoiets ook een keer gehad en pas toen ik zei dat ik geen geld meer had bleven ze weg.

Oscar schreef:Hier in de regio is inderdaad weleens wat gaande qua concurrentie / territoriumverdeling
't Is alweer een tijdje geleden (enkele jaren?) en toen was er serieuze penarie onderling. Geen idee hoe dat nu is, maar het ging er niet echt heel gemoedelijk aan toe.

moonsparkle schreef:corinep schreef:Ik had ook zo'n briefje in de bus... Feniks glazenwasser ofzo, dacht nog hee leuke prijs maar 17 euro voor en achter boven en beneden kan natuurlijk eigenlijk niet uit...
Ik vertrouw het niet dus ga er niet mee in zee. Ook omdat ze dus minimaal 3 keer komen en je daarna pas kan opzeggen. Hebben ze mooi even de tijd om uitgebreid al je spullen te inventariseren door t raam...
Het ligt er misschien aan wat voor huis je hebt maar hier is voor en achter ook zoiets. Ik laat alleen voor doen boven en beneden en dat kost me 7,50. Neemt ook altijd mooi de vensterbank voor mee af en dus ladder op om boven te kunnen doen. Ben er al jaren tevreden mee.
Ladygiroc schreef:Ben ik de enige die mij afvraag wat een glazenwasser maandelijks moet doen?![]()
Ik doe mijn ramen 4, misschien 5 keer in het jaar.
De oorlog onderling ken ik wel idd, vroeg ooit eens een kennisje om mijn ramen te doen toen ik nog in mijn appartement woonde, maar hij "mocht" niet in mijn buurt werken. Hij noemde het dan wel weer netjes "uit respect voor zijn concullega"
poes schreef:Vinden mensen het niet super link om zoiets in het zwart te laten doen? Wat als iemand valt en zijn rug breekt 5met ladders niet zo ongebruikelijk). In België ben je als inlener dan mee aansprakelijk.
Ladygiroc schreef:Ben ik de enige die mij afvraag wat een glazenwasser maandelijks moet doen?![]()
Ik doe mijn ramen 4, misschien 5 keer in het jaar.
De oorlog onderling ken ik wel idd, vroeg ooit eens een kennisje om mijn ramen te doen toen ik nog in mijn appartement woonde, maar hij "mocht" niet in mijn buurt werken. Hij noemde het dan wel weer netjes "uit respect voor zijn concullega"

poes schreef:Hoe doen ze dat voor 17 euro? Vraag me af hoeveel het in België zou zijn. Vast veel en veel duurder