Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Gebruik je wasverzachter? Laat je ze ook weleens zo drogen ? Ik herken het stinken wel maar niet in combinatie met één enkele soort.
ievie schreef:Misschien eens proberen wat er gebeurt als je het in een wasmachine van een ander wast? Dan weet je of ‘het probleem’ bij jullie wasmachine zit.
DuoPenotti schreef:De broeken die stinken zijn die hetzelfde merk of ligt het daar ook niet aan?

_CS_ schreef:Gewoon normaal katoenprogramma op 40 graden, die gebruikt het meeste water ook, iv.m. beter doorspoelen.
Mijn moeder ruikt het ook maar die zegt weleens erger geroken te hebben.![]()
Mijn man ruikt het ook.
Maar ik word gewoon misselijk van de geur.
Als ze net aan de lijn hangen dan ruik je niets.
Zodra ze droog zijn wel, en heb ze weleens stug aangetrokken, maar zou gewoon midden op straat de broek uit trekken, zooo'n rotgeur komt er dan vanaf.
De poeder heb ik langer geprobeerd, maar geen effect.
Even toevoegen, als ik shirt met de broeken mee was, komen de shirts er fris uit, maar de broeken niet.
Waarom alleen de broeken en die paar doeken/handdoeken en de rest niet is mij echt een raadsel.
Tot aan vandaag hadden zelfs de broeken van mijn man het niet, en sommige van mijn wel.
janderegelaa schreef:Suzanne F. schreef:Niet iedereen die misselijk wordt van een geur is zwanger.
Maar het kan wel. Ik vind het een goeie optie. Zeker als zij er meer last van heeft dan haar omgeving.
Laulitz schreef:Oh dit probleem heb ik al jaren... En ik weet dus niet hoe dit komt. Ik dacht eerst dat het aan mijn kledingkast lag (aangezien ze na het drogen wel fris roken maar daarna in de kast begonnen te stinken). Ondertussen heb ik al 3 verschillende kasten geprobeerd én twee verschillende wasmachines maar mijn jeans broeken blijven zo'n vieze muffe geur hebben. Net alsof je ze al heel lang niet meer gewassen hebt! En die geur trekt vaak ook in andere kleding stukken. Wat bij mij helpt (maar mijne stinken nog niet direct na het drogen) is ze buiten de kast hangen... Maar ik lees even mee of iemand een gouden tip heeft!
) en ook alle leidingen eens nalopen, want daar kan ik nu niet bij.