Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Ik ben nog niet volledig gevaccineerd. Het ligt eraan of ik de mensen goed ken en er zin in heb. Maar als het goede bekenden zijn en mijn zin hoog is, dan zou ik gewoon gaan. Het is buiten. Niet knuffelen en je komt al een eind. Ik ben niet meer zo panisch voor contacten. Wel zorg ik dat ik na zo'n feestje/contact een aantal dagen geen contacten heb. Voor het geval ik wel wat oppik en klachten krijg. Om te voorkomen dat het na mij verder wordt verspreid..
veneri schreef:.... terwijl we van te voren hadden aangegeven dat wel te willen en onze zorgen hadden geuit.
Mijn afbericht werd niet gewaardeerd. Er werd op het gevoel gespeeld en het zou maar onzin zijn.
Toch jammer soms dat je familie niet voor het kiezen hebt.
moonsparkle schreef:Ik volg, ben ook voor een verjaardag uitgenodigd. De meeste zullen gevaccineerd zijn en ik ben al vol gevaccineerd, maar toch voelt het niet oké om met veel mensen binnen te zitten. Het is een kleine ruimte en meestal komen er veel mensen dus zit je bijna tegen elkaar aan. Aan de ene kant is het inderdaad wanneer dan wel? Als je al vol gevaccineerd bent ga je jezelf dan nog beperken en voor hoelang? Ik vind het ook maar lastig. Ik ben nu ook nog een van de weinige die af en toe als het druk is nog een mondkapje draag in de winkels(hier althans) , maar er zijn toch best wat jongeren die nog niet gevaccineerd zijn
veneri schreef:Ik heb onlangs ook vriendelijk bedankt voor een verjaardag in de familie. Mijn man en ik hebben beiden 1 vaccin gehad, rest van de genodigden grotendeels ook eentje.
Verjaardag zou buiten zijn, krappe tuin, zo'n 15man, laatste keer dat we er waren werd er niet goed rekening gehouden met afstand houden, terwijl we van te voren hadden aangegeven dat wel te willen en onze zorgen hadden geuit.
Mijn afbericht werd niet gewaardeerd. Er werd op het gevoel gespeeld en het zou maar onzin zijn.
chanicha schreef:Mijn dochter deed dat in juni op een zaterdag, verjaardag van onze kleindochter in blokken vieren.
Wij waren de vrijdag geweest en de rest dan op zaterdag.
Na een paar dagen waren mijn dochter en onze drie kleinkinderen besmet met Corona.
Dochter en de kleinste echt ziek, de oudste redelijk ziek met geen smaak en geur en wat koorts en de middelste had nergens last van.
Arabesk schreef:veneri schreef:.... terwijl we van te voren hadden aangegeven dat wel te willen en onze zorgen hadden geuit.
En dan ben jij ineens de partypooper.
Waarschijnlijk zit de grootste irritatie in het feit dat je niet gezellig meedoet in het struisvogel verhaal.
Balko schreef:veneri schreef:Ik heb onlangs ook vriendelijk bedankt voor een verjaardag in de familie. Mijn man en ik hebben beiden 1 vaccin gehad, rest van de genodigden grotendeels ook eentje.
Verjaardag zou buiten zijn, krappe tuin, zo'n 15man, laatste keer dat we er waren werd er niet goed rekening gehouden met afstand houden, terwijl we van te voren hadden aangegeven dat wel te willen en onze zorgen hadden geuit.
Het ergste is nog aan corona de verdeeldheid welke het brengt. Vriendschappen en familiebanden die kapot gaan alleen om een andere denkwijze.
Dat je een andere familie zou wensen omdat iemand teleurgesteld is dat je niet komt…