Pas zwanger, helemaal de kluts kwijt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nevermind17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 11:17

pmarena schreef:
Gefeliciteerd! Het is logisch dat je even "whoa!" denkt, maar aan de andere kant, je hebt de beslissing genomen, bent zelfs meteen al zeer serieus aan de slag gegaan met een ovulatie-test := dus tja dan was er een gerede kans dat dit zou kunnen gebeuren natuurlijk.

Heb je wel lekker snel alles geregeld zo om het volwassen leven te beginnen zeg maar :))

En je kan meteen mooi wennen aan het moederschap, het niet onder controle hebben en het niet planbare ervan :P
Komt vast wel goed hoor, je wilde het graag en hebt gewoon geluk +:)+

Inderdaad, het was even een overrompeling. Maar intussen kan ik me zeker vinden in het idee :D Mijn vriend is ook heel blij. (best hahaha). Intussen heb ik al enkele mensen ingelicht die ik in vertrouwen kan nemen. Dat stelde me ook gerust. Ik ben echt benieuwd wat me nog allemaal te wachten staat. <3

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:37

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws <3 Adem in, adem uit... alles komt echt wel op zijn pootjes terecht +:)+

lies_sparkle

Re: Pas zwanger, helemaal de kluts kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 15:40

aaah gefeliciteerd, wat een lieve berichtjes krijg je van alle bokkers zeg :)
Ik heb verder geen ervaring maar wil je wel veel geluk wensen!

Nevermind17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-21 15:52

lies_sparkle schreef:
aaah gefeliciteerd, wat een lieve berichtjes krijg je van alle bokkers zeg :)
Ik heb verder geen ervaring maar wil je wel veel geluk wensen!

Ja ik vind het super lief, doet me echt deugd <3

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:24

Gefeliciteerd!
Geef het even de tijd :-) ik ben nu bijna 12 weken zwanger, en heb echt wat paniek momentjes gehad de afgelopen weken.. maar merk sinds een week of 2 dat ik begin te wennen aan het idee en het een plekje krijgt, ik begin nu echt blijdschap te voelen. Het komt wel :(:)

FeverGloves

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-21 20:41

Van harte TS! Volkomen logisch dat je even goed van slag bent, je wens is niet langer alleen een wens maar werkelijkheid, er groeit een klein mensje in je :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-21 00:58

Helemaal niet gek hoor, ineens breekt een soort de paniek uit! Laat maar rustig over je heen komen, het landt vanzelf en geniet van elk vrij momentje dat je de komende 8,5 maand nog hebt, want daarna ... je leven wordt compleet anders, maar minstens zo leuk :j . Heel veel plezier en fijne, gezellige en intieme momenten toegewenst met je partner!
(Ja, ik heb / had drie van die projectielen, inmiddels allemaal jong-volwassenen :P )

Carlijn101

Re: Pas zwanger, helemaal de kluts kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 10:37

Gefeliciteerd !!!
Leuk en spannend he die eerste dagen dat je het weet, komt zoveel op je af.

Ook heel herkenbaar, hier inmiddels 12 weken zwanger. Toen ik er net achter kwam heb ik het uren ontkent, had een oude test van de action gebruikt, dus een beetje onder het motte 'zal wel niet kloppen' doorgegaan met alles waar ik al mee bezig was. En s'avonds een nieuwe test gehaald, die toch ook Positief beweerde. In de eerste weken heb ik wel 5 test gedaan, omdat ik het niet helemaal kon geloven.

Daarna een hele tijd op een roze wolk geleefd, vervolgens een beetje paniek: kunnen we het wel? wat moeten we nog allemaal regelen? Om na een paar weken hartstikke misselijk te worden, wat nu rustig aan minder aan het worden is.

Dus ik zou zeggen: lekker genieten van je roze wolk nu !! Veel plezier