Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 09:57

Ik moet van alles en nog wat doen/regelen maar alles lukt nu niet -O-

vierhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 09:59

dat ik zometeen een belangrijke toets heb maar er geen reet van begrijp ;(

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:00

Dat ik het in mijn rug heb :\

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:01

Ineke2 schreef:
Dilan93 schreef:
Ergernis: laatste halve dag werken bij huidige werk. Laptop geblokkeerd en kom er niet meer in. IT kan me niet helpen op afstand

O appje doen naar je leidinggevende dat je niks kunt doen en IT je er niet mee kan helpen. Klaar :')

Ik zit inmiddels in Zoetermeer, daar moest ik mn spullen vanmiddag inleveren. :+

Voor iemand die een hekel heeft aan autorijden, ben ik de afgelopen weken toch opvallen vaak met de auto in Randstad gebied geweest :=

Mirre1415

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:05

Dat ik vandaag toets heb en zó moe ben :')

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:08

Dat ik een hoofdstel heb besteld bij agradi en dat er voor het bestellen stond “voor 21.00 besteld morgen in huis”… inmiddels is het morgen. Nu staat er dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren… Ze zijn vanaf 6uur al bezig met het verzamelen van mijn bestelling.. zo jammer want had t nodig

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:14

TurboDi schreef:
Dat ik een hoofdstel heb besteld bij agradi en dat er voor het bestellen stond “voor 21.00 besteld morgen in huis”… inmiddels is het morgen. Nu staat er dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren… Ze zijn vanaf 6uur al bezig met het verzamelen van mijn bestelling.. zo jammer want had t nodig

Bij Agradi heb je geluk als het binnen een week in huis is.
Als ik iets echt dringend nodig heb dan ga ik toch fysiek naar de winkel, dan heb ik het gelijk.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:16

Dilan93 schreef:
Ineke2 schreef:
O appje doen naar je leidinggevende dat je niks kunt doen en IT je er niet mee kan helpen. Klaar :')

Ik zit inmiddels in Zoetermeer, daar moest ik mn spullen vanmiddag inleveren. :+

Voor iemand die een hekel heeft aan autorijden, ben ik de afgelopen weken toch opvallen vaak met de auto in Randstad gebied geweest :=

Oh, dan kan je naar mij zwaaien! Nou, bijna. Sterkte met nutteloze dag vandaag dan

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:16

:wave:
Dankje :))
Laatst bijgewerkt door Sherivey op 29-06-21 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:17

Ineke2 schreef:
TurboDi schreef:

Als ik iets echt dringend nodig heb dan ga ik toch fysiek naar de winkel, dan heb ik het gelijk.

Echt? Ik heb het altijd bizar snel in huis. Vaak zat dat ik het savonds bestel en het de volgende dag rond 12u al is.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:25

Dilan93 schreef:
:wave:
Dankje :))

:') :wave:

TurboDi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:27

Ineke2 schreef:
TurboDi schreef:

Oh :') jammer weer. Is m’n eerste x bestellen bij agradi en t hoofdstel was er nogal goedkoop in vergelijking met de ej. En de ej had ook de goede niet. Net klantenservice gebeld, daar zeggen ze dat t als t goed is vandaag wordt verzonden. Als er vanmiddag om 3 uur nog niks anders bij staat op de site bel ik nog wel en dan minder vriendelijk :Y)

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 10:29

Mijn manager die dt-fouten maakt in zijn mails, en dan niet 1 maar bijna bij ieder werkwoord :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:09

Afgelopen paar dagen mijn vriend ziek, nu ik zelf ziek. Hij een paar dagrn geleden getest, nu ik getest. Zo maar even een dutje doen :z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:20

Dat ik wéér verknipt ben bij de kapper en die doos het gepresteerd heeft om een soort van halve pony te knippen. Ik háát pony’s want ze zitten de hele tijd in je smoel. Daarbij ook nog erg moeilijk haar (super stug en soort van krul maar ook weer niet) dus komend jaar weer voor aap lopen tot het een beetje aangegroeid is -:(-

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:21

Dat ik tegen beter weten in weer wat heb besteld bij een bepaalde webwinkel waar je ook kan afhalen (ik heb het snel nodig). Maar dat afhalen is dus echt zeer beperkt en niet te doen met de schooltijden van mijn kids en nu krijg ik geen reactie meer. Morgenochtend ga ik het dus maar ophalen bij een fysieke winkel die veel verder weg is en dan verkoop ik dit maar weer door als ik het ooit binnen krijg.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:23

Dat morgen de deadline is voor mijn afstudeer-cijfers, die ik allemaal binnen heb maar in verband met technische zaken (invoeren lukt niet, examencommissie reageert niet) nog niet alles geregeld is. Ik krijg er stress van :')

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:29

Zoon moet in quarantaine -O-
Dus iig tot zaterdag huisarrest voor ons -O-

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:35

Dat ik een schat van een moeder heb, maar ze af en toe wel geobsedeerd lijkt door kwalen (met name de mijne) en ze daar dan zeer uitvoerig over wil/moet praten.
Ik wil dat niet, ik ben potdorie de 40 gepasseerd, mijn kwaaltjes zijn mijn kwaaltjes en ik red me daar prima zelf mee. Echter moederlief vindt dat ze er recht op heeft om alles te weten en vooral heeeeeel veel ongevraagd advies te geven… Ze kent ook altijd wel iemand die hetzelfde heeft gehad of ze heeft op internet gelezen dat…

Gek wordt ik er van en ik moet ook met alles direct naar de dokter…..
Dus je snapt het wel, ik ga ermee stoppen en vertel niets meer.
Heb nu al een aantal malen aangegeven dat ik het niet prettig vind, maar ze doet dat af met de dooddoener: ik ben je moeder dus ik zeg het toch, dat doen moeders…. Of : Wij als groep, zijn bezorgd om de kinderen…. Dat verandert nooit…..

Zo klaar, dat lucht op :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:49

Ik erger me enorm aan.... mijzelf... -O-

Ik vertoon al dagen enorm ontwijkend gedrag. Ik heb zo veel te doen, in en om het huis en op stal enzo, maar ik zit dus hele dagen achter de pc (geen werk) of voor de buis. Nu is ook Wimbledon nog begonnen, wat betekent dat ik nóg meer voor de buis ga zitten.

Er is er maar één die daar wat aan kan doen en dat ben ikzelf, maar potverdikkie wat is het moeilijk om jezelf een schop onder je kont te geven, zeg...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 11:50

fjordjes schreef:
Die vreselijke benauwdheid, vind dat nog vervelender dan de hitte.

Dit dus. %)

Iemand die irritant aan het toeteren is en dan niet een paar keer, maar veel meer.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:02

De persoon van het UWV probeert me telkens richting vrijwilligerswerk te drukken terwijl ze weet dat ik zware paniekaanvallen heb ‘s nachts en er PTSS en borderline is vastgesteld. ;(
Dankzij haar telefoontje van net hang ik weer van ellende in elkaar...

JJ4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:03

Agossie schreef:
Ik erger me enorm aan.... mijzelf... -O-

Ik vertoon al dagen enorm ontwijkend gedrag. Ik heb zo veel te doen, in en om het huis en op stal enzo, maar ik zit dus hele dagen achter de pc (geen werk) of voor de buis. Nu is ook Wimbledon nog begonnen, wat betekent dat ik nóg meer voor de buis ga zitten.

Er is er maar één die daar wat aan kan doen en dat ben ikzelf, maar potverdikkie wat is het moeilijk om jezelf een schop onder je kont te geven, zeg...

Dit herken ik zo! Af en toe ook periodes van absoluut nietsnutten….

Wat mij helpt is te bedenken dat, alle tijd die ik steek in het nietsdoen wel gewoon doorwerkt in mijn hoofd en ik mezelf continu op de kop geef vanwege het ‘luiwammesen’. -O-

Terwijl als ik nu doe wat ik zou moeten doen, dan kan ik daarna ongegeneerd niets doen en geniet ik er ook nog van. ;)

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:08

Ineke2 schreef:
TurboDi schreef:

Ik heb het meestal redelijk snel in huis. En meestal staat er wel een datum bij wanneer ze verwachten dat het geleverd wordt. Hier vanochtend verband besteld. En na het in het winkelwagentje hebben gezet, stond erbij dat het eind deze week geleverd zou worden. Nu bij de order staat dat het hoogstwaarschijnlijk op vrijdag binnen is. Maar heb ook vaak genoeg dat het de volgende dag of 2 dagen na het bestellen binnen is.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-21 12:11

Ik erger me aan mijzelf -O-
Doodmoe opgestaan en moet straks met mijn moeder naar het ziekenhuis dus dat wordt weer een eind duwen met de rolstoel ^)