Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Dilan93 schreef:Ergernis: laatste halve dag werken bij huidige werk. Laptop geblokkeerd en kom er niet meer in. IT kan me niet helpen op afstand
O appje doen naar je leidinggevende dat je niks kunt doen en IT je er niet mee kan helpen. Klaar
TurboDi schreef:Dat ik een hoofdstel heb besteld bij agradi en dat er voor het bestellen stond “voor 21.00 besteld morgen in huis”… inmiddels is het morgen. Nu staat er dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren… Ze zijn vanaf 6uur al bezig met het verzamelen van mijn bestelling.. zo jammer want had t nodig
Dilan93 schreef:Ineke2 schreef:O appje doen naar je leidinggevende dat je niks kunt doen en IT je er niet mee kan helpen. Klaar
Ik zit inmiddels in Zoetermeer, daar moest ik mn spullen vanmiddag inleveren.
Voor iemand die een hekel heeft aan autorijden, ben ik de afgelopen weken toch opvallen vaak met de auto in Randstad gebied geweest
Ineke2 schreef:TurboDi schreef:Dat ik een hoofdstel heb besteld bij agradi en dat er voor het bestellen stond “voor 21.00 besteld morgen in huis”… inmiddels is het morgen. Nu staat er dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren… Ze zijn vanaf 6uur al bezig met het verzamelen van mijn bestelling.. zo jammer want had t nodig
Bij Agradi heb je geluk als het binnen een week in huis is.
Als ik iets echt dringend nodig heb dan ga ik toch fysiek naar de winkel, dan heb ik het gelijk.
Ineke2 schreef:TurboDi schreef:Dat ik een hoofdstel heb besteld bij agradi en dat er voor het bestellen stond “voor 21.00 besteld morgen in huis”… inmiddels is het morgen. Nu staat er dat het 1 tot 4 werkdagen kan duren… Ze zijn vanaf 6uur al bezig met het verzamelen van mijn bestelling.. zo jammer want had t nodig
Als ik iets echt dringend nodig heb dan ga ik toch fysiek naar de winkel, dan heb ik het gelijk.
Agossie schreef:Ik erger me enorm aan.... mijzelf...![]()
Ik vertoon al dagen enorm ontwijkend gedrag. Ik heb zo veel te doen, in en om het huis en op stal enzo, maar ik zit dus hele dagen achter de pc (geen werk) of voor de buis. Nu is ook Wimbledon nog begonnen, wat betekent dat ik nóg meer voor de buis ga zitten.
Er is er maar één die daar wat aan kan doen en dat ben ikzelf, maar potverdikkie wat is het moeilijk om jezelf een schop onder je kont te geven, zeg...