Ze leest mee. Ze gaf aan dat ze even de reacties moet verwerken maar dat ze tzt zelf iemand zal pb'en of in het topic zal reageren.
Ze zou het zelf ook voor een ander doen, maar het zelf vragen van iemand vind ze veel moeilijker.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze leest mee. Ze gaf aan dat ze even de reacties moet verwerken maar dat ze tzt zelf iemand zal pb'en of in het topic zal reageren.
Ayasha schreef:Ik ben met haar in overleg.Ze is nog aan het verwerken dat zo snel zoveel mensen het geen enkel probleem zouden vinden geloof ik.
Ze vindt het doodeng en moeilijk om hulp te vragen ondanks dat ze dat type is dat die altijd met veel liefde geeft.
De bokker in kwestie woont in Friesland.
:( Ik heb mijn buren ingeseind en inderdaad ook vrienden op afstand... Wat ontzettend lief van bokt om haar te willen helpen. Ik woon te ver (Leiden) maar ik ben altijd bereikbaar om gewoon even te chatten als dat ook helpt. Om misschien even uit je gedachten te komen en wat afleiding te hebben. Ook als ze nog niet ziek is

Regio Leeuwarden. Als ik wat kan doen dan let me know
Goof schreef:Zijn er geen buren die iets kunnen betekenen? Die staan er sneller denk ik.
mooi om te lezen