Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Pferdchen schreef:Wat _Mir ook zegt, inderdaad. Wil je steviger of juist niet? Ik viel voor de zalige binnenzool van Sketchers, maar eindigde een soort van kreupel helaas. Ken ook mensen die juist meer dan perfect uit de voeten kunnen op Sketchers
purny schreef:Mijn moeder zweert er dan weer bij. Ik heb er zelf nooit op gelopen, maar voor lange afstanden/"echte" wandelingen, loop ik altijd op m'n FiveFingers. Hoe minimalistischer, hoe beter geldt voor mij in zo'n geval - het allerliefste zou ik helemaal op blote voeten lopen.Pferdchen schreef:Wat _Mir ook zegt, inderdaad. Wil je steviger of juist niet? Ik viel voor de zalige binnenzool van Sketchers, maar eindigde een soort van kreupel helaas. Ken ook mensen die juist meer dan perfect uit de voeten kunnen op Sketchers
Hier ook, kreeg ontzettende pijn in mijn knieën ervan...
Ik draag ze nu nog af en toe maar heb toch uiteindelijk voor mijn timberlands gekozen
Tieme schreef:purny schreef:Skechers zijn naar mijn mening geen schoenen waar je de hele dag op kan lopen en staan.
Ik werk in de zorg en ik en meerdere collega's dragen Skechers. Deze zijn uitermate geschikt om de hele dag op te lopen en te staan.