Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Op zoek naar zéér comfortabele schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 21:39

Als Vans je goed passen, zou je ook eens de Ultra Range kunnen proberen. Die zijn iets meer ontworpen om comfortabel te zijn. Loop er zelf altijd heerlijk op!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 21:40

Sketchers heb je echt in zoveel modellen, ook hele nette sneakers. Ik werkte er altijd mee in de zorg, dus 8 uur rennen maar noooit geen last van gehad. Of een hardcore feestje, dus uren hakken zonder problemen :D Idem als gewone nikes. Je hebt ook gewone sneakers en niet de air max

Afbeelding

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 21:47

New balance sneakers lopen ook heel fijn en heb je in best wat modellen die ook wat netter zijn.

Presumido

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:03

Wat is comfortabel voor jou?
Veel steun ? of juist 'vrijheid' voor jouw voet?

Bijv. Nike free run ? Of hoe dat ook mag heten? 5 mm zool. Dan heb je een flexibele zool, maar toch steun!

Eefke85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:06

Ariat! Dat is instappen en je bent thuis. Wel een wat duurder merk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:09

Ik heb jaren bij de Mediamarkt gewerkt, waar ik ong. 10 km op een dag liep en zwarte schoenen aan moest.
Ik zweer (nog steeds) bij m'n zwarte Reeboks. Daar kan ik eindeloos op lopen zonder pijn.
Afbeelding

Sjofel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:17

Na heel wat merken geprobeerd te hebben ben ik blijven hangen bij gabor schoenen. Hier kan ik echt heel de dag op lopen zonder pijn.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:19

Ik snap TS erg goed dat Nike air max niet de voorkeur heeft. Maar ik kan alleen maar beamen: mijn air max zijn (voor mij) de hemel onder de schoenen. Ik heb nog niks gevonden wat direct en zo lang achter elkaar zo lekker loopt.

Hoewel: ik heb ook een paar leren schoenen van Tamaris (model a la jodphur zeg maar). Niet heel spannend maar loopt ook goddelijk (nadat ik ze 4 weken met bloed zweet en tranen had ingelopen...).
Laatst bijgewerkt door leeslampje op 12-06-21 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:20

Ik zweer bij m'n nikes!

https://www.zalando.nl/nike-performance ... o-q13.html

Heb je in volledig zwart, maar ook helemaal wit en nog een stuk of 12 kleuren :')

Ik heb overigens gewoon mijn normale maat (ook al staat er maatje groter), maar dat komt omdat ik er niet op hoef hard te lopen natuurlijk.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:23

Ik zou ook skechers zeggen, heb ze zelf ook wel met inlegzolen maar ik kan op die schoenen het beste lopen.

kamsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:25

Eefke85 schreef:
Ariat! Dat is instappen en je bent thuis. Wel een wat duurder merk.

Hier ook, loop echt hele dagen op ariat’s. Zowel op m’n werk als thuis, van ‘muiltjes’ tot laarzen en alles daar tussenin..

Pferdchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:34

Wat _Mir ook zegt, inderdaad. Wil je steviger of juist niet? Ik viel voor de zalige binnenzool van Sketchers, maar eindigde een soort van kreupel helaas. Ken ook mensen die juist meer dan perfect uit de voeten kunnen op Sketchers

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:36

Ik zeg ook Skechers. Sinds ik dat merk heb ontdekt, is er een wereld voor me open gegaan.
Wel zware voorkeur voor het memory foam, het air foam vind ik niet comfortabel van Skechers.
Kleine pijntjes heb ik geen last meer van. En na een voetoperatie van 7 maanden geleden zijn de Skechers de enige schoenen waar ik het een gehele dag (lopend/staand) werken op volhou en daarna nog een wandeling ter revalidatie op red.

Birkenstocks (bijv. model Madrid) zijn ook nog wel enigszins elegant en hebben een fijn voetbed. Misschien is dat iets voor de warmere maanden? Een neutrale kleur kan ook prima onder nette kleding of een zomers jurkje oid.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:37

Pferdchen schreef:
Wat _Mir ook zegt, inderdaad. Wil je steviger of juist niet? Ik viel voor de zalige binnenzool van Sketchers, maar eindigde een soort van kreupel helaas. Ken ook mensen die juist meer dan perfect uit de voeten kunnen op Sketchers

Hier ook, kreeg ontzettende pijn in mijn knieën ervan...
Ik draag ze nu nog af en toe maar heb toch uiteindelijk voor mijn timberlands gekozen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:48

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:48

purny schreef:
Skechers zijn naar mijn mening geen schoenen waar je de hele dag op kan lopen en staan.

Ik werk in de zorg en ik en meerdere collega's dragen Skechers. Deze zijn uitermate geschikt om de hele dag op te lopen en te staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 22:50

purny schreef:
Pferdchen schreef:

Hier ook, kreeg ontzettende pijn in mijn knieën ervan...
Ik draag ze nu nog af en toe maar heb toch uiteindelijk voor mijn timberlands gekozen
Mijn moeder zweert er dan weer bij. Ik heb er zelf nooit op gelopen, maar voor lange afstanden/"echte" wandelingen, loop ik altijd op m'n FiveFingers. Hoe minimalistischer, hoe beter geldt voor mij in zo'n geval - het allerliefste zou ik helemaal op blote voeten lopen. :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:30

Tieme schreef:
purny schreef:
Skechers zijn naar mijn mening geen schoenen waar je de hele dag op kan lopen en staan.

Ik werk in de zorg en ik en meerdere collega's dragen Skechers. Deze zijn uitermate geschikt om de hele dag op te lopen en te staan.

Daarom zeg ik toch ook, naar mijn mening.
Je voeten moeten er tegen kunnen en dat kunnen de mijne niet

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-21 23:32

Adidas Duramo's. Heb ze al meer dan 5 jaar en lopen echt als wolken.

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:10

De westernlaarzen van Ariat. Ik heb nooit eerder schoenen/laarzen gehad met een normale dikte zool die zo heerlijk zitten. Ik ben ze inmiddels aan het sparen hahaha

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:16

Ik ga ook voor Woden, hoewel ik goede lage wandelschoenen ook altijd heel fijn vind. Ecco ook goeie ervaringen mee.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 00:35

Ik heb de zwarte Nike tanjun voor werk. Toch redelijk subtiele sneaker.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 11:57

Schoenen van On? Heb ze zelf nog nooit gepast, maar ik hoor er wel positieve verhalen over.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:00

Ik werk al 12 jaar op de markt en maak dagen van 12 tot 14 uur. Nu de sneakers van dyanne beekman(worden op de vorige pagina ook genoemd) lopen zo heerlijk! Je kan ze zelfs in de wasmachine gooien. In de restaurants zie je ze ook steeds vaker bij het personeel :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-21 12:01

Ik zweer bij mijn Nike air force 1. Dat zijn net pantoffels.